Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Nairobi

Blijf op de hoogte en volg Anita

05 Augustus 2012 | Kenia, Nairobi

Hey allemaal,

Het heeft even geduurd, maar hier ben ik eindelijk.

Heb een goede vlucht gehad en aankomst in Nairobi.
Ik ben al zo actief en de afgelopen dagen elke dag verder getrokken dat ik het idee heb dat ik al weken onder ben.
De eerste stop was Mt. Kenya waar we gelijk in aanraking kwamen met Bavianen. Dit is dan natuurlijk al heel wat. ;)

De groep is onwijs leuk. 14 pers. en de jongste is 19 en de oudste 59, de rest ziet hier netjes tussen in. Het vrouwen gehalte ligt wel hoog.

Van Mt. Kenya reden we door naar Samburu NP. We slapen hier in het park, met het risico dat er ook dieren langs je tent lopen... Hier hebben we 2 gamedrives gedaan enl heel veel dieren gezien! Van de kleinste mier tot het grootste dier die je hier kunt vinden. Mijn lijstje van 'the big 5' ziet er als volgt uit.

Olifant: check
Buffel:
Luipaard:
Neushoorn:
Leeuw:

Maar wel de Cheetah, en die is gaaf :D:D Een prachtig beest!!!

Ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat. Ik heb weinig bereik met mijn telefoon en ook nu heb ik mazzel om toch zo even iets van me te laten horen.
Ik hoop dat dat ik jullie snel weer op de hoogte kan brengen.

groetjes en Xx Aniet

• 10 Augustus 2012 - 18:12

Marc:

Mooi om weer te lezen!!! Succes!

• 10 Augustus 2012 - 20:32

Paps:

Goed om weer van je te horen.

Zorg wel dat je het lijstje helemaal afstreep.
    De extra dieren zijn een bonus

• 10 Augustus 2012 - 21:28

Petra:

Ha! Daar ben je dan! Klinkt allemaal weer super en blijf genieten beep!

• 11 Augustus 2012 - 08:25

Bessel:

Nog maar 4 te gaan, van je lijstje.
    Fijn om te lezen dat je het erg naar je zin hebt.
    Véél plezier.

• 12 Augustus 2012 - 12:26

Henk:

Het lijstje klinkt wel spannend om deze in de vrije natuur te zien.
    Heel veel plezier

• 13 Augustus 2012 - 08:32

Marijke Reus:

Klinkt erg goed! De eerste van de vijf te pakken, het begin is er!
    Heel veel plezier verder!

Groetjes,
    Marijke

• 13 Augustus 2012 - 10:36

Paula:

hihi spannend hé 's nachts sluipende dieren langs je tent, ik hoopte altijd dat ik zo snel mogelijk in slaap viel zo dat ik het niet hoefte te horen, en de volgende dag bale als ik ze wel gemist had. Ik zal nooit een held worden in het donker denk ik :s

xx have fun