Aftellen... - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Blijf op de hoogte en volg Anita

31 Juli 2012 | Nederland, Oosthuizen

Hoi Allemaal,

Zaterdag is het alweer zover... Op vakantie naar Kenia, Tanzania en Zanzibar.
Ik heb geen idee of ik een mogelijkheid heb om jullie zo goed mogelijk mee te nemen, maar ik ga het proberen.

Dit keer ga ik met een reisorganisatie en heb mij aangesloten bij een groepsreis. Voor 23 dagen maak ik een rondreis (kamperen), al hoewel de laatste dagen breng ik door op Zanzibar en denk ik dat ik helemaal niets doe. :)

Ik kijk uit naar de eindeloze vlaktes en de wilde dieren. En natuurlijk als alle Afrika bezoekers ga ik natuurlijk voor 'The Big Five':
- Olifant
- Neushoorn
- Luipaard
- Leeuw
- Buffel

Tot spreeks in mijn eerste verslag vanuit Kenia, Afrika.

Xx Anita

• 31 Juli 2012 - 23:49

Derek:

Hey skoonsussie,

Maak er een mooie reis van en hoop veel van je te kunnen zien en lezen ;-)

Groetjes en knuffels,
    Derek

• 01 Augustus 2012 - 00:01

Suus (Oz):

Heey Anita!

Wat gaaf!! Ga je alleen, afgezien van je groepsgenoten? Ik sta in ieder geval in je mailinglist, dus als je de kans hebt om te schrijven, ga ik je verhalen zeker lezen! Ik ben benieuwd! Zelf zit ik nu voor zes weken in Zuid-Amerika, ook een aanrader ;). Na de vakantie maar weer afspreken met z´n allen! Geniet ervan he!

x x x Suus

• 01 Augustus 2012 - 07:41

Hoi Anita(tje):

Ik had je al veel plezier gewenst, dus bij deze nog een keer.
    GENIET ERVAN!!!

Bessel

• 01 Augustus 2012 - 20:58

Henk:

Hoi Anita, heel veel plezier en hopelijk hoor ik je verhalen weer tijdens de open dag op woensdag 19 september.grtjs Henk

• 01 Augustus 2012 - 22:07

Hoi Miep,:

Je tas is gevuld
    Je haren moeten nog in de krul.
    Zaterdag vroeg op.
    En dan in de voetsporen van je zus..
    Ben benieuwd hoe jij het ga ervaren!!

Liefs mam.

• 02 Augustus 2012 - 22:13

Marc:

Wow! Dat zijn weer mooie plannen. Heel veel plezier alvast en ik ben na al nieuwsgierig naar je reisverslagen!

Gr. Marc

• 06 Augustus 2012 - 12:05

Kelly:

Hey Anita,

Heel veel plezier, geniet ervan! Ik ga in oktober die kant op:D
    Ben benieuwd naar je verhalen:)

gr Kelly