Aftellen... - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Blijf op de hoogte en volg Anita

31 Juli 2012 | Nederland, Oosthuizen

Hoi Allemaal,

Zaterdag is het alweer zover... Op vakantie naar Kenia, Tanzania en Zanzibar.
Ik heb geen idee of ik een mogelijkheid heb om jullie zo goed mogelijk mee te nemen, maar ik ga het proberen.

Dit keer ga ik met een reisorganisatie en heb mij aangesloten bij een groepsreis. Voor 23 dagen maak ik een rondreis (kamperen), al hoewel de laatste dagen breng ik door op Zanzibar en denk ik dat ik helemaal niets doe. :)

Ik kijk uit naar de eindeloze vlaktes en de wilde dieren. En natuurlijk als alle Afrika bezoekers ga ik natuurlijk voor 'The Big Five':
- Olifant
- Neushoorn
- Luipaard
- Leeuw
- Buffel

Tot spreeks in mijn eerste verslag vanuit Kenia, Afrika.

Xx Anita


  • 31 Juli 2012 - 23:49

    Derek:

    Hey skoonsussie,

    Maak er een mooie reis van en hoop veel van je te kunnen zien en lezen ;-)

    Groetjes en knuffels,
    Derek

  • 01 Augustus 2012 - 00:01

    Suus (Oz):

    Heey Anita!

    Wat gaaf!! Ga je alleen, afgezien van je groepsgenoten? Ik sta in ieder geval in je mailinglist, dus als je de kans hebt om te schrijven, ga ik je verhalen zeker lezen! Ik ben benieuwd! Zelf zit ik nu voor zes weken in Zuid-Amerika, ook een aanrader ;). Na de vakantie maar weer afspreken met z´n allen! Geniet ervan he!

    x x x Suus

  • 01 Augustus 2012 - 07:41

    Hoi Anita(tje):

    Ik had je al veel plezier gewenst, dus bij deze nog een keer.
    GENIET ERVAN!!!

    Bessel

  • 01 Augustus 2012 - 20:58

    Henk:

    Hoi Anita, heel veel plezier en hopelijk hoor ik je verhalen weer tijdens de open dag op woensdag 19 september.grtjs Henk

  • 01 Augustus 2012 - 22:07

    Hoi Miep,:

    Je tas is gevuld
    Je haren moeten nog in de krul.
    Zaterdag vroeg op.
    En dan in de voetsporen van je zus..
    Ben benieuwd hoe jij het ga ervaren!!

    Liefs mam.

  • 02 Augustus 2012 - 22:13

    Marc:

    Wow! Dat zijn weer mooie plannen. Heel veel plezier alvast en ik ben na al nieuwsgierig naar je reisverslagen!

    Gr. Marc

  • 06 Augustus 2012 - 12:05

    Kelly:

    Hey Anita,

    Heel veel plezier, geniet ervan! Ik ga in oktober die kant op:D
    Ben benieuwd naar je verhalen:)

    gr Kelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 121740

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: