Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Fortuna

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

06 Augustus 2023 | Costa Rica, Fortuna

Hola,

We komen terecht bij een prachtig resort; leuke kamers, keurig schoon en tuin ligt er prachtig onderhouden bij.

Vlak na aankomst worden we bij een waterval afgezet, we nemen een kijkje en er is mogelijkheid om te zwemmen. Koud, dus ik sloeg een rondje over.

Daarna samen terug gelopen naar het resort, 30min. Wel heuveltje op en af.

Voordat we aanschuiven voor diner spotten we en slang vlakbij het restaurant.

Eten is prima verzorgt en na afloop doen we nog even een spelletje Take5.

Dag 8

Vandaag staat Caño Negro op het programma. Een vaartocht over de zwarte rivier. Al snel zien we ijsvogels en roze lepelaars. Dit belooft weer een mooie tocht te worden. We hebben een plaatselijke gids mee. Ook krijgen we water, snacks en lunch op de boot. Goed geregeld! We zijn ook echt wel een paar uur onderweg. Verder zien we weer Kaaimannen, slangenhals vogels en apen.

Rond een uur of 15 zijn we terug bij het resort. Snel spullen pakken, want we gaan naar de hotsprings.

Even heerlijk ontspannen. Er zijn verschillende baden van 38°C tot 52°C. Die laatste was wel erg heet, dus even alleen de grote teen was genoeg. [e-1f604] Om 19u hadden we een diner buffet wat inclusief bij de thermen zat, met live muziek.

Rond 19:45 weer terug, tas inpakken, nog even lezen en oogjes toe.

• 14 Augustus 2023 - 12:53

Marc Schroën:

Hi Anita,

wat leuk om weer een verslag van je te lezen.. en sorry dat het deze ene nu is. (was een beetje druk met 1/2 jaarcfijfers bij de Rabobank ;-))..

Maaaaar.. wat een watje.. "Het water is té koud.. het water is té koud.. ".. hahaha..

Neen, ik ben gewoon jalooeeers.. ik zie prachtige foto's op FB!

Veel plezier nog!

Gr. Marc