Nog 2 uur te gaan - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Nog 2 uur te gaan - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Nog 2 uur te gaan

Door: Aniet nog vanuit Oz

Blijf op de hoogte en volg Anita

15 Januari 2008 | Australië, Sydney

Hey lieve allemaal,

Jaja, nog even en dan wordt ik opgehaald door een shuttle busje. Om 16.30 uur vlieg ik naar Nieuw Zeeland. HEEEEL VEEEEl zin in, maar ook een beetje gek. Al het bekende laat ik hier achter...de stad, mijn vertrouwde hostel, de onwijs gezellige meiden/ jongens waar ik de afgelopen maand mee op getrokken ben en natuurlijk Jake niet te vergeten! Ahhhh zooo jammer, echt een heel raar gevoel. Gister hebben we er nog even met z'n alle, ook Jake, een gezellige avond van gemaakt. En ik heb van iedereen zijn nummer, hyves, email, waarbenjij, dus contacten ga ik zeker.

De komende 2 nachten slaap in de "Fat Camel" in Auckland.
En ik krijg net een mailtje dat ik vanaf donderdag op een boerderij kan gaan WWOOF-en. Jaja het luize leven is voorbij en Anietje gaat nu echt aan het WERK!:D Heb er heel veel zin in en ben erg benieuwd.
Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn van WWOOF (Willing Worker On Organic Farms): dan werk ik zo’n vier uur per dag(verschild per boerderij) en dan mag ik vervolgens gratis logeren, eten en drinken op de boerderij. Ik kan komen voor 3 weken.

Nou allemaal...mijn volgende bericht zal vanuit NIEUW ZEELAND zijn. hihi

Lieve iedereen hier in Sydney: THANX VOOR DE ONWIJS LEUKE TIJD. Ik ga jullie missen!
Jakey take care, hard werken en wie weet kom ik je nog tegen!(K)

Heel veel liefs, (K)(K)(K) Aniet uit Sydney

• 15 Januari 2008 - 08:03

Bessel:

Spannend allemaal.
    Ik ben erg benieuwd hoe je het werk op een biologische boerderij gaat vinden.
    Ik weet zeker dat je in nieuw zeeland ook weer leuke mensen tegen komt.
    Veel plezier!!!!

• 15 Januari 2008 - 09:45

Sandra:

hey meid,
    Ik hoop dat je daar net zoveel avonturen beleefd!
    Heel veel succes.

groetjes sandra

• 15 Januari 2008 - 11:09

Susanne:

Heeeel veel plezier daar aniet!
    T lijkt me n ontzettend mooi land.
    Ben erg benieuwd, we horen van je!

XSuus

• 15 Januari 2008 - 15:57

Thuisfront:

dag reislustig grietje!!

Inmiddels zal je eer wel zijn.
    Kijk naar je overzee verhaal uit.
    Liefs

• 15 Januari 2008 - 19:37

Petra:

Klinkt goed maid! And its about time ;-)

• 15 Januari 2008 - 23:39

Fanny:

Hey aniet,
    heel veel plezier, en ben benieuwd naar je verhalen. Spannend hoor zo naar een nieuw land in je eentje maar dat gaat jou absoluut lukken!!
    xfan

• 16 Januari 2008 - 13:55

Kevin:

hey aniet,

ik lees dat je het nog steeds erg naar je zin heb, geniet er maar lekker van en succes met je job, greetzz kev X