FASE 2 is begonnen:D - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu FASE 2 is begonnen:D - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

FASE 2 is begonnen:D

Door: Aniet vanuit Nieuw-Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Anita

17 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Heyyyyyyyyyyyyyy

Hier een berichtje, zodat jullie weten dat ik heel huids ben aangekomen in Auckland!!! JOEPIE:D:D:D

Ik heb een goede vlucht gehad, geen vertraging of rare dingen. Zat lekker voorin, dus had allen been ruimte en een scherm voor me waar ik bijna de gehele vlucht een film (1408 ) heb op gekeken. Ik zat naast een oudere man, die gaat met een tour mee op naar Milfort Sound. Eerste instantie was de stoel rechts van me leeg, maar al vrij snel kwam daar en vrouwtje zitten!
Ik heb een lekker maaltje gehad aan boord (rijst met een soort van Chicken tonight, broodje, water, cola. chocolaatje en als toetje een solero ijsje) Lang leve Quantas:D

Was rond 23.00 uur in me hostel (het is hier 2 uur later dan Oz en dus 12 uur later met Holland) dus gelijk lekker gaan slapen. De volgende dag een SIM-kaart voor N-Z geregeld, wat eten gehaald en wat rond gehangen. 's Avonds filmpies gekeken (tattooist en the bourn ulimatum). Daarna lekker me bedje weer opgezocht.

Vandaag uitgecheckt en ben nu jullie op de hoogte aan het houden. Straks nog maar een rondje door de stad (een grote bouwput hier), kijken of ik kan zorgen dat me Aussie nr. ook weer gaat werken, want daar staat nog geld op.
Rond 15.00 uur pak ik de bus naar een shopping centre, een uurtje buiten de stad en wordt rond 16.30 uur opgepikt door Carolyn, waar ik ga WWOOFen.
Heb er heel veel zin in, en hoop dat ik weer eens wat meer natuur ga zien. Ik en me huidje zijn die steden onderhand wel zat.

Jullie horen weer van mij vanaf me WWOOF adres.

Liefs Aniet

• 17 Januari 2008 - 07:25

Thuisfrond:

nieuwe start, nieuw dingen.
    veel succes weer,
    ook met het melken, en mesten enz. xx

• 17 Januari 2008 - 07:54

Bessel:

ben zeer benieuwd wat je nu weer gaat meemaken.
    Waardeloos van je ticket, maar niet alles kan meezitten, blijf allert!!!
    SUCCES

• 18 Januari 2008 - 13:24

Rita:

hee anita veel plezier op je nieuwe stek we volgen je weer vanaf je wwoof adres het wordt vast weer heel spannend groetjes

• 18 Januari 2008 - 18:49

Ilona:

heey Anietje,

suc6 weer bij deze nieuwe fase! Hoelang is het plan daar te blijven??

(K)

• 18 Januari 2008 - 20:11

Petra:

Oeh, 1408! Stephen King toch? Doe de Kiwi's de groeten XX

• 20 Januari 2008 - 13:01

Anita V.R.:

Erg leuk al je verhalen te lezen, je vermaakt je prima. Computer lag er een tijdje uit, maar nu is alles weer goed, kan ik wat eerder reageren. Ook nog de beste wensen voor 2008. Veel succes op je WWOOF adres en groetjes ook van Jaap.