Bundaberg * Mackay * Airlie Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Bundaberg * Mackay * Airlie Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Bundaberg * Mackay * Airlie Beach

Door: Aniet

Blijf op de hoogte en volg Anita

09 November 2007 | Australië, Sydney

Hay how you're don'?

Gister aangekomen in Airlie Beach, een paradijsje:)
Maar eerst even terug in de tijd. Zondagavond zijn Jake en ik vanuit Noosa naar Bundaberg gereist. Ik kwam daar 23.10 uur aan. Nog even voor de tv gehangen en lekker naar bedje. De volgende dag, wat gaan we doen? Het hostel is niet echt super en vooral gericht op mensen die hier werken. Ook ons kamergenootje vertelt dat hier weinig te beleven valt als je niet werkt. Dus ons besluit is.. vanavond weer vertrekken. Uitgecheckd en een wandelingetje gemaakt door het stadje, ziet er niet verkeerd uit maar dat is het dan ook echt. We hebben ontbijt en lunch ingeslagen. Verse broodjes van de bakker, wat echt helemaal niets kost, een heerlijke chocoreep met macadamia noten en peperoni wurst voor op brood en nog wat drinken. De rest van de dag ons vermaakt met internet, Pirates of the carribean. Het heeft de rest van de dag geplentst van de lucht. 's Avonds bij de Mac D. wat gescoort, patat dat was lang geleden!!:P Om 23.10 uur weer met de bus en op naar Mackay.
's Morgens kwamen ik daar aan en zijn samen naar ons hostel gelopen, Gekko's Rest, goed hostel. Lekker nog even in ons bedje gekropen en 's middags ben ik een wandelingetje gaan maken. Jake bleef nog lekker liggen. Ik gelijk ff boodschappen gedaan en later hebben we samen nog even een rondje gelopen. Is wel een leuk plaatsje, maar ook weinig te beleven. Het strand is te bereiken met de bus en het National Park is helemaal te ver weg, alleen te komen met een dagtour. 's Avonds lekker sla gegeten en nog even gekeken of er wat in de kroeg te beleven viel vanwege de Melborn Cup (paardenracen). Iedereen was lam of al naar huis, wij ook maar weer terug naar ons kamertje. En lekker op tijd me bedje in.
De volgende dag hebben we besloten om naar de Harbour (haven) te lopen, is wel een eindje maar moet te doen zijn. Het was stikkie benauwd maar we gaan ervoor! Onderweg wilde we een ijsje, maar belandde in een hengelsport winkel zonder ijs, wel was er een man die ons wel een lift wilde geven naar Harbour want het was nog veel veel veel verder lopen dan we dachten...OKE. Onze eerste ervaring en vet relaxed! :D Een tijdje in Harbour rond gelopen, ziet er allemaal weer leuk een gezellie uit. Maar we moesten ook weer terug, verstand op 0 en gaan. We liepen langs de weg en ja hoor een vrouwtje was ons gepasseerd en weer om gekeerd, had bij haar zelf gedacht "it's to hot for walk" dus vroeg waar we heen moesten...City Mackay. En we konden in stappen... haha vet goed! Gezellie gekletst, was een vrouwtje uit Polen die nu al een aantal jaar in Mackay woont. We moesten eerst haar zoon (18 jaar) even van school ophalen, je had zijn gezicht eens moeten zien dat hij ons op de achterbank zag zitten:D:D We werden bij het winkelcentrum afgezet, waar zij en wij ook nog heen moesten dus kwam allemaal toppie uit!!! 's Avonds weer niet veel gedaan, lekker gegeten en op ons bedje gehangen. Morgen gaat de bus weer vroeg (mijne 7.25 en Jakes 7.10) dus op tijd onze oogjes gesloten!

En nu in Airlie Beach, erg vet. Maar daar ga ik van de week over schrijven als we naar de Whitesundays zijn geweest. Goed??

Tot over een paar dagen dan ;)

Liefs van mij en groeten van Jake

  • 09 November 2007 - 11:20

    Bessel:

    Nu maar weer wachten op je verslag uit airlie beach, het blijft leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt.Nog steeds geen baantje gehad hè.werken kan altijd nog, dus geniet maar lekker.

  • 09 November 2007 - 14:04

    Thuisfront:

    leuk,leuk.
    Weet je... we zaten gelijk, naar elkaar te mailen, nou veeel plezier weer xxxx

  • 11 November 2007 - 05:06

    Willeke:

    Hej anitje!
    Zo leuk om jou reisavonturen ff te lezen, dan weet ik straks waar ik wel en niet naartoe moet gaan ;) En zo te horen heb je het wel naar je zin!
    Ik zit nu in Noosa. Ik ga morgen naar Australia Zoo en ik heb een meeting geboekt met Tiger Cubs (jonge tijgers) :D :D Ik heb er echt zo'n zin in!
    Ik lees dat jij ook in Bundaberg bent geweest, ik denk dat ik daar werk ga zoeken. Naar zeggen van zo'n beetje iedereen is daar veel werk te vinden, hopelijk lukt het.
    Misschien zien we elkaar in Cairns en anders tot Newyears!!! Ik heb trouwens met een Belgisch meisje telefoonnrs. uitgewisseld. Zij is nmlk ook alleen in Sydney met Newyears en ze heeft net als ons nog geen slaapplek. Ik geloof dat het nog een gezellige nacht wordt op het strand met Newyears!!! Tot horens!
    Kus Will.

  • 15 November 2007 - 21:49

    Jacqueline:

    Wat een feest, wat een feest.
    Heerlijk alleen maar leuke dingen doen, hoe houd je het vol enne de zon doet ook aardig z'n werk hé. Je ziet er goed uit hoor met dat kleurtje. Nou veel plezier maar weer, je hebt je eigen bodygard dus dat moet goedkomen.

    X Jacq

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 122731

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: