Een goede start. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Een goede start. - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Een goede start.

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

18 Oktober 2013 | Australië, Brisbane

Heeeeeyyyy everybody,


Jaja, hier ben ik dan vanuit het verre Australie!
Een goed vlucht gehad en ook de weg naar mijn hostel verliep vlekkenloos.

De middag van aankomst met Louis afgeproken en lekker door de stad gebanjerd. Over Queenstreet Mall, Southbank en naar Mt Coot-tha waar we een mooi uitzicht hebben over Brisbane.

Vandaag, regen, dus niet veel kunnen doen, maar ons evengoed wel vermaakt. Voor woensdag een dagje Moreton Island geboekt (Op 3 na grootste zand eiland). We wilde eigenlijk van het weekend met een overnachting, maar meerdere hadden hetzelfde idee, dus alles was volgeboekt.. helaas :(
Vanavond een bioscoopje pakken en dan is dag 2 alweer voobij.

Het mooie weer komt er weer aan, dus genoeg te doen. Australian Zoo en zeker nog een keer naar Mt Cootah voor een paar natuur wandelingen.

Ik houd jullie op d hoogte!
Tot snel.

xxxxxx


  • 20 Oktober 2013 - 14:28

    Paps:

    Hey,

    Goed te horen dat de reis goed is verlopen.
    Ik heb begrepen dat Louis je Brisbane laat zien.
    Kan je de regen niet naar Sidney sturen, daar zitten ze voor de bosbranden op vochtigheid te springen.
    Wel plezier en tot horens.

    Paps en mams

  • 21 Oktober 2013 - 17:55

    Ilona:

    Hey Aniet,

    Hier een bericht uit een zonnig Turkije! Je verhaal klinkt goed! Veel plezier op Moreton Island. Xxx

  • 22 Oktober 2013 - 07:47

    Bessel:

    Hoi Anita,
    Fijn dat je het meteen naar je zin hebt.
    Ga je verhalen weer lezen.
    Hoop dat je geen last krijgt met die branden daar, misschien zit je aan de andere kant.

  • 26 Oktober 2013 - 13:31

    Anita Ossebaar:

    Gelukkig geen last van de bosbranden, hoorde dat Sydney in rook gehuld zou zijn maar niets te merken. Gelukkig maar, De boel schijnt nog steeds niet onder controle te zijn daar (blue Mountains). En er is een blusvliegtuig gecrashed van de week... Verder geen idee. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 121660

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: