Toch nog in Brisbane! :P - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Toch nog in Brisbane! :P - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Toch nog in Brisbane! :P

Door: Ossie

Blijf op de hoogte en volg Anita

24 Oktober 2007 | Australië, Brisbane

G'day

Ik stuurde de laatste keer dat ik dinsdag naar Noosa zou gaan, maar mijn plannen zijn alweer gewijzigd! Ben op dit moment nog steeds in Brisbane. Ik ben hier t/m zaterdag. Vrijdag komt Jake aan en dan gaan we samen een tour naar Fraser Island en Whitsundays boeken. Lijkt ons leuk om samen te doen! Ben benieuwd.:)
Zaterdagochtend wil ik dan naar Noosa vertekken en dan tref ik Jake, die hier nog even blijft, later bij Hervey Bay om samen de tour te gaan doen.
Hier nog alles oke, ben nu nog samen met Anna en Isabelle, kamergenootje, maar die gaan om 12.00 al richting Noosa en waarschijnelijk zie ik Anna dan ook niet meer. Morgen weer even alleen dus, vrijdag tref ik Jake en zaterdag dan naar Noosa.
Het is steeds rond de 25 graden hier, de ene dan wat hoger dan de andere. Ik ben al lekker bruin geworden, vooral na mijn weekendje Gold Coast. Morgen t/m zaterdag voorspellen ze regen en onweer :s... we zullen zien hoe dat hier gaat.
Ik hoorde dat jullie al de eerste nachtvorst hebben gehad, wel gek. Ik hier in mijn korte kleding en jullie dikke truien. hihi

Nou jullie zijn weer ff op de hoogte. Waarschijnlijk is mijn volgende bericht vanuit Noosa, weer lekker aan het strand!

(K) anietje

  • 24 Oktober 2007 - 07:01

    Bessel:

    Dat is het leuke van geen verplichtingen hebben: doen wat er in je op komt, en gewoon de plannen veranderen.
    Blijf genieten, en let goed op jezelf, maar dat is jou wel toevertrouwd.

  • 24 Oktober 2007 - 13:50

    Brenda:

    hi,
    ik zie dat je weer veel nieuwe foto's op de site hebt staan, echt mooi om te zien. Vooral die uitzichten, schitterend landschap daar.'t is ook schitterend dat je zo dichtbij de kangaroes kan komen zeg.. En toen zag ik ook nog opeens 'n bekend gezicht, louis lautenschutz toch? En las dat hij daar een huisje heeft, leuk joh. Wel grappig dat je hem tegen bent gekomen. Nog veel plezier komende dagen in Brisbane, en inderdaad ik hem mijn handschoentjes alweer uit de kast gehaald. haha.

  • 24 Oktober 2007 - 14:12

    Jacqueline:

    Hé daar ben ik weer.
    Ik was al aardig op weg naar je, nou ja halverwege en weer terug. Ik was in Shanghai leuke stad hoor alleen beetje kort 2 daagjes om rond te kijken en cadeautjes te scoren. Het klinkt helemaal top wat je allemaal meemaakt en dat weer, daar hebben we hier al de hele zomer op zitten wachten.
    Is het wel vol te houden dat vakantie vieren??? Nou ga zo door en keep in touch. Groetjes Jacq.

  • 24 Oktober 2007 - 19:06

    Marieke:

    Hee Anita!

    Je ben wel lekker actief daar he!
    Errug veel te beleven zo te horen.
    Doe je Jake de groetjes van ons?

    Hoor snel weer van je!


  • 24 Oktober 2007 - 23:44

    Nick N:

    Hey die Anita!
    Lees dat jij je ook vermaakt in het schitterende Australie? Helaas heb ik nog maar 3 maanden in Ecuador, zou veel langer willen blijven!
    Hoop weer eens wat van je te horen reiziger ;)
    Xxx uit Ecuador!

  • 25 Oktober 2007 - 00:02

    Thuisfront:

    Hoi lief,
    We hebben google maps er weer bij gehaald, om tezien waar je reis heen gaat. Plezier, goede trip xx

  • 25 Oktober 2007 - 11:29

    Ome San:

    Dag nichtje, ik lees en hoor aleen maar positieve berichten. Het is tot nu toe dus aardig verlopen zoals je in gedachten had. De fotos,s zijn ronduit schitterend. Veel plezier verder aan de andere kant van de globe. Kijk uit voor dronken kangeroos!

  • 25 Oktober 2007 - 14:57

    Trudy:

    hey, ik heb vaak aan je gedacht deze week met dat herfstweer, denk dat ik ook maar eens een reisje naar australie ga plannen:p Mooie foto's!

  • 27 Oktober 2007 - 13:16

    Leonie:

    he anietje,

    tornado overleeft?? suus en ik zagen gister op t nieuws dat r n tornado in brisbane was..

    xx

  • 27 Oktober 2007 - 20:30

    Sandercarlatess:

    Hoi Anita,
    wat een mooie site, we kunnen precies volgen waar je bent en wat je doet. Leuk ook om je foto's'te bekijken. Het moet geweldig zijn daar in Aussie. Wij komen net terug van een week Portugal met de familie, heerlijk. We maken ons nu op voor baby Middelbeek nr. 2, je hoort het wel. Tot mails,
    groetjes,
    Sander, Carla en Tess

  • 29 Oktober 2007 - 15:46

    Ilona:

    Heeeey meissie,

    Wat een vette foto's

    :D:D:D:D:D:D

    (K) Ilona

  • 29 Oktober 2007 - 18:33

    Anneke/andre:

    Lief Anietje,
    Fantastische foto's.Prachtig dat je vanaf die afstand toch zo dichtbij bent. Hoe ishet zware leven je tot op heden bevallen? Ik lees nog niets dat je moet werken voor je reis!! Leef je op de pof of doe je zo nu en dan eens wat. Is het gemakkelijk om aan een kortstondig baantje te komen? We horen het wel.!!Nog een prachtige tijd toegewenst. An en An.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 121651

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: