At Sunshine Coast in Noosa! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu At Sunshine Coast in Noosa! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

At Sunshine Coast in Noosa!

Door: Aniet

Blijf op de hoogte en volg Anita

30 Oktober 2007 | Australië, Noosa Heads

Hey Holland

I'm Back! Met weer veel nieuwe belevenissen! :D:D Echt toppie toppie!

Mijn laatste dagen in Brisbane heb ik gelukkig overleeft, was een beetje saai en benauwd. Gelukkig was Louis vrijdag vrij vanwege een sollicitatie voor casino, dus hebben ook samen de dag nog even kunnen vullen. Errug leuke tijd gehad! En de tornada??? Echt die heb ik gemist. Wel een paar keer korte maar flinke plensbuien.
Vrijdagavond... Jake is aangekomen yeah. Samen wat gegeten en gedronken en natuurlijk veel gekletst over van alles en nog wat, om elkaar beter te leren kennen. HAHA vet gezellie!!!;)
Zaterdag gingen ik alleen op weg naar Noosa, nog even in het hostel zitten kletsen met een jongen uit Wales en onderweg naar Noosa met een jongen uit Canada, jahjah ik begin het al te leren. zelfs denken doe ik al in het Engels.

Oke... en nu zitten we samen in Noosa een heel leuk plaatsje met weer prachtige stranden en uitzicht. Veel appartementen, omdat hier ook veel vakantiegangers naar toe komen. Mijn eerste dag was ik hier alleen en had ik echt een klein rot hokie. Jake kwam de volgende dag, dus hebben er voor gezorgt dat we op dezelfde kamer slapen. Echt veel beter! Lekker ruim met eigen badkamer, keukentje (kunnen alleen niet koken) en balkon. Gister, 29 okt. hadden we regen, evengoed lekker gekayjakt op de Noosa River en evengoed een was gedaan, dat werd echt tijd. Ook 's avonds is het hier erg gezellig, ons resort ligt buiten het centrum en iedereen blijft een beetje hier hangen, we hebben onze eigen bar, dus zitten hier onwijs gezellig.
Vandaag op pad naar het National Park, samen met een stelletje uit Zweden, die we bij het hostel hebben leren kennen. We hebben iets van 3 uur gewandeld, langs het strand en door het bos, echt heerlijk en gezellig. Een vet grote hagedis gezien. whaaaa. Daarna nog even het stadje in om voor een tour te kijken en nog een paar dingentjes. Nu net terug (19.00 uur) en maar even jullie op de hoogte stellen van mijn nieuwe ervaringen. Straks lekker even eten en dan waarschijnlijk weer aan het bier.

Morgen willen we naar Hervey Bay, maar hebben nog geen bus geboekt dus hoop dat dat nog gaat lukken.:S
Verder gaat het allemaal nog steeds toppie. Met Jake is het erg gezellie! Ohja ik moest even doorgeven dat ik in goede handen bij hem was. haha, dus mam maak je geen zorgen!

Nou misschien tot over een paar dagen weer.

Dikke kus uit het vandaag warme Noosa.

Anietje (K)

• 30 Oktober 2007 - 09:15

Bessel:

Het wordt steeds leuker.
    Ik zei je toch dat je straks ook nog in het engels gaat dromen.
    Geniet maar lekker, en maak mooie foto,s.
    Tot de volgende keer.

• 30 Oktober 2007 - 10:53

Fanny:

Hey aniet,
    het klinkt nog steeds fantastisch, you lucky girl! Maar wanneer begint het harde leven daar? want zo te horen ben je nog lekker aan het reizen en over werken verneem ik nog niets. Of bevalt het zo goed dat je een heel jaar niet aan het werk gaat!? Nou geniet ervan! we keep in contact! ;)

• 30 Oktober 2007 - 13:33

Rita:

heeanita leuk je zo te volgen; en al zo veel gezien en gedaan hele leuke foto,s ook leuk dat je bekende tegen komt geniet en ga zo verder we volgen je groetjes ruud rita en kid;s

• 30 Oktober 2007 - 13:34

Susanne:

Yoehoee!
    Nou je maakt behoorlijk wat vrienden vanuit heel de wereld zo he! Weet je nog wel cker dat je terug komt naar NL? ;)

• 30 Oktober 2007 - 17:51

Thuis Front:

Haai liefie!! ik word steeds meer jarloers op je!! Het blijft fantastie,s lezen! En wat Jake betreft,ik kan nu niet aan zijn neus zien of hij het wel meend! Pas op je zelf,de eerst 4 weken zijn om!! xxxenz.

• 30 Oktober 2007 - 20:10

Petra:

Gezellig allemaal! Walter heeft tot nog toe niets van zich laten horen helaas.....Mijn vriendin Joke zit nu ook bijna in Australie met haar vriend! Als je ze ziet doe je ze maar de groeten ;-)

Kussies uit Edam xx

• 31 Oktober 2007 - 17:51

Je Broer(!):

hee Zus(je!)
    hoe ist nou?
    volgens mij wel aardig. jammer dat je die tornado niet heb mee gemaakt vette poep haha..
    nou nog maar ff genieten want het is nog maar een dag of 330 ongeveer.

nou spreek je wel weer is.
    doei op zijn grieks..

• 01 November 2007 - 19:34

Marieke:

jakie zorgt dus goed voor je wink
    Je bent al weer 4 weekies weg joh!
    De tijd vliegt daar om zeker!

• 03 November 2007 - 02:57

Susanne:

Hey Anita!

Hoe is het? Al een beetje gewend aan het Aussie-leven? Je zit nu dus in Noosa. Ik ben nu in Rainbow Beach en vertrek morgen naar Brisbane, wil daar een paar weken gaan werken. Dus we zullen elkaar de komende tijd niet meer tegenkomen, denk ik.. Maar dan moeten we zeker nog even contacten voor kerst en oud en nieuw! Want is het nog steeds je plan om dit in Sydney te vieren? Heb je al accomodatie? Nou, ik hoor het allemaal wel.. Veel plezier nog!!

x susanne

• 08 November 2007 - 21:40

Ilona:

Heey meissie,

Wat fijn dat het zo lekker gaat met je:D
    En wat een super foto's!!
    Ik zou zeggen blijf genieten:D Wij zijn ook weg geweest we sturen nog een mail hoor;)

(K)