3,5 dag Alice Springs:D - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu 3,5 dag Alice Springs:D - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

3,5 dag Alice Springs:D

Door: Ossie

Blijf op de hoogte en volg Anita

08 September 2008 | Australië, Alice Springs

Hey allemaal,

Ik ga verder waar ik gebleven was..

Na het afscheid van mijn reisgenoten kon ik na 2 uur Olypics kijken eindelijk mijn kamer in. En je zal het niet geloven maar ik was zo blij om, na 4 weken op een dun matje op de grond in een tent en na 3 vreselijk koude nachten, een bed te zien dat ik daar gelijk in dook en vervolgens de hele middag heb geslapen:). Mijn roomies (kamergenoten) waren erg verbaasd en wilde de reden weten waarom ik zo moe was...haha
Ik maakte kennis met Pauline van Schotland, wat een lieve meid. 's Avonds samen wat gegeten in de hostel bar en vervolgens stappen in "Bojangles" een ongelovelijk leuke western pub. Echt een leuke avond gehad hier. 's Nachts dat we samen naar huis liepen vertelde de security ons dat dat niet zo'n goed idee was in "the murders capital" :S, oke ik wist dat het niet veilig was 's nachts op straat maar zo erg...
Zondag werden we om 12.00 uur wakker en zijn we gelijk door naar de markt gegaan. Heerlijk lekker rondgezwalkt en geneusd bij de kraampjes. 's Middags op internet gesprongen en terug in mijn hostel niet veel meer gedaan.
Maandag ben ik met Pauline naar de service base van "The Flying docters" geweest. Hetfavo en weekelijks gekeken programma van mijn mams en mij. Pauline was erg verbaast dat we dat ook ik Holland haden. Niet erg groot, maar leuk om even te kijken. Ik had ook graag naar "The school of the air" gewild. Hier krijgen kinderen midden in de outback les via een sataliet. Om hier te komen was allemaal iets te ingewikkeld...helaas.
's Middags nam ik afscheid van Pauline, zij gaat naar Cairns. Ik ging naar een Diggeridoo workshop, een gratis les diggi spelen. Erg leuk, maar alles vergt een hoop oefening. Jammer dat ik morgen niet heen kan.

Mijn laaste ochtend in Alice, voordat mijn tour begon bracht ik door in het internet cafe. Maar hier waren jullie al van op de hoogte ;).

Dit was het dan weer even, nu nog even foto's en dan hoop ik later de rest te schijven.

Liefs Aniet

• 08 September 2008 - 06:11

Willeke:

Meid, ik zit hier nu supervroeg in de ochtend op school achter mijn laptopje. Jij zit nog heerlijk in Oz! Wat een geweldige foto´s!
    Take care en have fun, meis!
    Dikke kus Will.

• 08 September 2008 - 08:51

Fanny:

Jeetje wat een verhaal weer een wat een mooie foto's!
    xfan

• 08 September 2008 - 09:05

Mam:

Geweldig weer.........
    Ben benieuwd of Tasmanië nog ga bezoeken.
    we horen het wel.xx

• 08 September 2008 - 21:45