Queenstown again - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Queenstown again - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Queenstown again

Door: Kiwi

Blijf op de hoogte en volg Anita

23 April 2008 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hoi allemaal,

Leuk dat je er weer bent.:D En ook jullie reacties blijven top om te lezen! Misschien voor jullie wordt het wat saai omdat je niet meer weet wat je moet schrijven, maar dat maakt mij niet uit. Ik kan niet anders zeggen als GA ZO DOOR!;)

Terug in bekent gebied...Queenstown de partyplace! Voordat ik daar aankwam weer een prachtige rit, met veel variatie in natuur. Prachtige bergen, riviertjes, bossen, weilanden met en zonder schapen;) en uitgestrekte landen met heuvels. Tijdens de rit lekker met Helge zitten kletsen en kennis gemaakt met Hunter een jongen uit Amerika. Helge heeft en tijdje met hem gereist.
In cromwell een stop en een heerlijk ijsje gehaald met vers fruit, je kon zelf kiezen. Het was een beetje het idee van de Swirl in NL...jamjam.

In Queenstown verbleven we (Hunter, Helge en ik) in de "Blacksheep". Een leuk hostel met 2 katten als hosteldier, we kwamen laat in de middag aan, dus niet veel meer gedaan dan eten koken, kletsen met de roomies uit Israel en een beetje chillen met een boek. Je merkt dat het herfst is, want het koelt flink af 's avonds.

De volgende dag (maandag 31-03) genoten van een gratis ontbijtje, dit vind ik echt een top service van sommige hostels. Vervolgens lekker de stad in gegaan, was weer zonnig. Even uurtje internet, wat benodigde boodschapjes gedaan en wat rond gelopen. Uiteindelijk nog even naar de supermarkt, want we gaan samen wraps maken. Daar had ik nou zin in!:D
Verder 's avonds wat op onze kamer gehangen, foto's gekeken, kletsten en tas weer inpakken.

De volgende dag vroeg op, weer een lekker ontbijtje. En via Highway 6/8 richting Mt Cook en Lake Tekapo, mijn volgende stop. Weer een prachtig gebied hier en het woord zegt het al: The Remarkables kan je niet missen. Ook is er een oud mijn plaatsje langs deze weg te vinden. Waar ik wel even een kijkje had willen nemen. Ook de prachtige villa's die je zo af en toe tegen komt laten je weg dromen. Ongelovelijk wat een kasten:D.

Eigenlijk had ik nog naar Mt Cook willen gaan, maar op een of andere manier zijn alle hostels vol geboekt. Helaas moest ik de hoogste berg dus over slaan. Maar dat betekend een goede reden om nog eens terug te gaan;).

De volgende keer meer over Lake Tekapo:D

Doeidoei
(K) Anita

  • 23 April 2008 - 11:31

    Mams:

    Zo.. wat veel leesvoer!!
    leuk weer om bij te spijkeren!!
    Op naar het volgende..

  • 24 April 2008 - 10:09

    Rita:

    Het blijft te gek om al je verhalen te lezen ,ga door zo .enne,werken ho maar denk. groetjes rita ps je foto,s zijn geweldig

  • 24 April 2008 - 14:01

    Connie JC Dag:

    Hoi Aniet, leuk he dat iedereen je zo bijft lezen en je wat laat horen. Ben ook regelmatig berichtjes aan het tikken voor karinennatalie.waarbenjij.nu Natalie 1 van de 2 ling(zusjes van irene die ook opde JC dag hielp. natalie zit in Zambia, Lusaka etc. Werkt er als leerkracht en trekt rond om meer van Afrika te zien. Je mag wel een zaal afhuren als je thuis komt om een fotoshow te geven voor al je familie en vrienden! Maken we allemaal wat lekkers en zijn we meteen bij... !!
    groetjes weer en tot gauw!
    Connie

  • 24 April 2008 - 16:39

    Ilona:

    Heeey Anietje,

    Wat een verhalen weer:D
    Duurt gewoon lang voor je alles leest, ik krijg de mails en dan denk ik ownee nu nog even niet even wachten tot ik tijd heb, en dat was vandaag:D

    Ik ga nu ook even je mail beantwoorden!

    Kussie

  • 24 April 2008 - 19:09

    Bessel:

    Hoi meissie,

    Ik heb je verhalen weer gelezen,en vind het weer ongelofelijk mooi dat je pinquins hebt gezien in het echt.
    Hier is het erg druk(bloembollen tijd), en je moet de groeten van je vaste klanten hebben. Ze vragen wel hoe het met je gaat.
    Blijf genieten !!!!!!!!!!!!!!
    voor je het weet ben je weer thuis.

  • 25 April 2008 - 08:57

    Fanny:

    Hey anita,
    super bedankt voor je sms om mijn verjaardag! Dat je daar helemaal aan denkt aan de andere kant van de wereld erg lief! Jeetje wat had je toch weer veel te vertellen en leuk dat je onderweg toch iedere keer weer wat bekende tegen komt zo zie je inderdaad dat de wereld toch best klein blijkt te zijn! Geniet er nog lekker van en we houden contact via de mail. Ook voor thailand komt toch steeds dichterbij. knuffel fanny

  • 25 April 2008 - 11:00

    Jacky:

    Hé nichtje,

    Je blijft genieten hé, mis je ons eigenlijk wel eens ha ha. Hier gaat alles rustig zijn gangetje het wordt tijd dat het weer eens 20 graden wordt. Het zal best lastig voor je zijn om straks weer langer op een plek te zijn.
    Blijf je in de gaten houden en have fun in the partyplace.
    Big hug Jacqueline

  • 28 April 2008 - 16:38

    Paula:

    heej aniet zo te horen gaat het dus allemaal goed en geniet je nog lekkr :D niet te veel aan ons gaan denken anders krijg je heimwee en dat is est klote ;) Zijn de hostel katten een beejte lief ken je je "aai"kwijt op ze of mis je Bouli en Clari als ik weer foto's stuur :P hihi nou we spreken veel reis plezier xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 121640

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: