De plaats voor actie - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu De plaats voor actie - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

De plaats voor actie

Door: Kiwi

Blijf op de hoogte en volg Anita

12 April 2008 | Nieuw Zeeland, Queenstown

hallootjes again

Voordat we de bekende plaats Queenstown binnen reden bezochten we eerst de bekende plaats waar de eerste bungyjump werd gestart.

Queenstown is gekend voor het nachtleven, jetboating en natuurlijk de bungyjump! Haha jullie voelen de bui zeker al weer hangen;)

NEE!! helaas geen jump voor Anietje, ik houd het liever bij de skidive;)
Wel heerlijk om naar de bibberende mensen te kijken die een sprong gaan wagen. En ook weer een prachtig uitzicht.
Oh ja ik ben weer herenigt met Susan uit Den Haag waar ik mee naar Golden Bay was, erg leuk.
's Avonds hebben we ons gewaagt aan een drankje om wat kennis te maken met het uitgaansleven. Was erg gezellig. Uiteindelijk nog even naar de "Base bar" waar we alle bekende van Stray weer tegen kwamen...Heerlijk! En erg gezellig.

De volgende dag om 11.00 uur met Suus afgesproken voor een wandelingetje langs de lake. Het werd iets later, omdat ik natuurlijk weer even wilde kletsen met me papsie en mamsie:). Was weer een mooie dag. Na de 3 uur wandeling langs de lake hebben we ons terug in de stad verwend met een heerlijk ijsje. Vervolgens een rondje stad, ziet er allemaal leuk uit. 's Avonds hadden we besloten om weer eens een heerlijke pizza te eten. Het restaurantje waar we gister wat dronken is bekend om de beste pizza dus dat moest hem worden. Een erg gezellige plek en omdat het dak open kan doet het me gelijk een beetje denken aan thuis (De Arena;).

Deze ochtend moest ik om 6.30 uur klaar staan voor de Stray pickup. Niet altijd even handig als iedereen in je kamer nog ligt te slapen. Vandaag beginnen we aan het Zuider Circuit. De eerste plaats die we echt gaan bezoeken is Milfort Sounds. Het schijnt hier geweldig prachtig mooi te zijn volgens alle Kiwi's dus ik ben weer erg benieuwd!

Meer hierover in het volgende deel;)
(K)(K) Aniet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 121638

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: