De plaats voor actie - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu De plaats voor actie - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

De plaats voor actie

Door: Kiwi

Blijf op de hoogte en volg Anita

12 April 2008 | Nieuw Zeeland, Queenstown

hallootjes again

Voordat we de bekende plaats Queenstown binnen reden bezochten we eerst de bekende plaats waar de eerste bungyjump werd gestart.

Queenstown is gekend voor het nachtleven, jetboating en natuurlijk de bungyjump! Haha jullie voelen de bui zeker al weer hangen;)

NEE!! helaas geen jump voor Anietje, ik houd het liever bij de skidive;)
Wel heerlijk om naar de bibberende mensen te kijken die een sprong gaan wagen. En ook weer een prachtig uitzicht.
Oh ja ik ben weer herenigt met Susan uit Den Haag waar ik mee naar Golden Bay was, erg leuk.
's Avonds hebben we ons gewaagt aan een drankje om wat kennis te maken met het uitgaansleven. Was erg gezellig. Uiteindelijk nog even naar de "Base bar" waar we alle bekende van Stray weer tegen kwamen...Heerlijk! En erg gezellig.

De volgende dag om 11.00 uur met Suus afgesproken voor een wandelingetje langs de lake. Het werd iets later, omdat ik natuurlijk weer even wilde kletsen met me papsie en mamsie:). Was weer een mooie dag. Na de 3 uur wandeling langs de lake hebben we ons terug in de stad verwend met een heerlijk ijsje. Vervolgens een rondje stad, ziet er allemaal leuk uit. 's Avonds hadden we besloten om weer eens een heerlijke pizza te eten. Het restaurantje waar we gister wat dronken is bekend om de beste pizza dus dat moest hem worden. Een erg gezellige plek en omdat het dak open kan doet het me gelijk een beetje denken aan thuis (De Arena;).

Deze ochtend moest ik om 6.30 uur klaar staan voor de Stray pickup. Niet altijd even handig als iedereen in je kamer nog ligt te slapen. Vandaag beginnen we aan het Zuider Circuit. De eerste plaats die we echt gaan bezoeken is Milfort Sounds. Het schijnt hier geweldig prachtig mooi te zijn volgens alle Kiwi's dus ik ben weer erg benieuwd!

Meer hierover in het volgende deel;)
(K)(K) Aniet