de 3de grote hoofdstad van OZ - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu de 3de grote hoofdstad van OZ - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

de 3de grote hoofdstad van OZ

Door: Aniet

Blijf op de hoogte en volg Anita

16 Oktober 2007 | Australië, Brisbane

Een bericht van mij uit BRISBANE, ben weer een stukkie verder gereist en nog wel alleen ook! Anna ontmoeten gister en leuke jongen en dat was blijkbaar zo leuk dat ze besloot om nog een paar dagen langer in Byron te blijven.

Maar goed... nog even terug, in Byron hebben ik iets geweldigs beleefd!... walvissen gezien in de zee, echt zo vet gevoel geeft dat! Ze waren ver weg maar gelukkig had in mijn verrekijkertje!! Echt zo cool. We waren aan het wandelen, een mooie route naar Cape Byron. Eerst langs het strand en later ook door het bos. De route staat ook bekend om dolfijnen en walvissen te zien...en dat is me gelukt! Ook een prachtige vuurtoren daar.

Gisteravond voor het eerst het nacht leven van Oz ontdekt... bij Cheeky Monkeys een cafe dat aan de overkant van ons hostel zat. Was erg gezellie.:D

Jeetje ik weet het allemaal niet meer... ohja natuurlijk op het strand geweest! echt prachtig uitzicht en nu zit ik Brisbane. Vanmorgen om 10.35 vertrokken en aangekomen om 14.00 in mijn hostel, Palace backpackers. Klinkt luxe he? Dat is het ook wel een beetje, het ziet er goed uit, alle ruimte en in de tv kamer hangt een breedbeeld aan de muur. Ik 2 kamergenootjes ontmoet, een meisje uit Engeland en een man uit HongKong. Het meisje was erg blij dat ik er was omdat ze al een aantal dagen alleen met jongens was! Klikte gelijk, en ze liet me het hostel zien.
Misschien krijg ik morgen een rondleiding door de stad van een jongen die ik ken vanuit Volendam, die heeft hier tijdelijk een huisje. Lijkt me leuk!!!

Over een paar dagen spreek ik jullie weer en dan ga ik kijken of ik er weer wat foto's op kan zetten!!

Ik blijf het leuk vinden om jullie reacties te lezen, dus ga zo door. :D:D

En kev... Happy Birthday!!!!(K)

Nou jullie horen weer van me...

kus Aniet

  • 16 Oktober 2007 - 10:52

    Brenda:

    het is ook echt leuk om jouw verhalen te lezen, dus de reacties blijven dan komen he. Heb je ook nog dolfijnen gezien of alleen walvissen?
    Helemaal je avontuur alleen voortgezet, top hoor. Kijk al uit naar je volgende verhaal..

  • 16 Oktober 2007 - 11:21

    Bessel:

    Het avontuur is nu echt begonnen, nu je alleen bent gaan reizen.Echt geweldig dat je walvissen hebt gezien, ik ben helemaal jaloers.Dit is nog maar het begin. Ik ben benieuwd wat je nog meer meemaakt, en wacht op je volgende verslag met foto's.

  • 16 Oktober 2007 - 13:47

    Thuisfront:

    Nou meid, amper 14 dagen weg,wat maak je toch veel mee in die korte tijd.FANTASTIES!!! Blij gernieten een pas op je zelf xx mam en de rest.

  • 16 Oktober 2007 - 14:33

    Fanny:

    Hey meis,
    Jeetje wat maak je toch allemaal weer leuke dingen mee leuk dat je ook iedere keer wat bekende tegen komt zo zie je je bent nooit alleen ahahha.
    nou ik wacht weer op je volgende verhaal.
    x

  • 16 Oktober 2007 - 15:10

    Marieke:

    Heey Aniet,

    Alleen verder?? volgens mij ontmoet je elke keer weer nieuwe mensen!! Grappig ook dat je steeds mensen uit de buurt tegen komt! Hier nog steeds het zelfde leventje, alleen jij bent ver weg en stuurt elke keer je belevenissen, erg leuk!! Ben benieuwd naar de foto's

    Kuzz Marieke

  • 16 Oktober 2007 - 17:09

    Jamie:

    Hey Anita :D

    Wat een leuke verhalen! En leuke foto's ook! Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt! Geniet er lekker van!

    Liefs Jamie

  • 16 Oktober 2007 - 17:43

    Paultje:

    heey ff sirieus :D ik begin je steeds stommer te vinden omdat je me niet mee wou :S :P jij een beetje koapa's knuffele walvissen zien en in de buidel van een kangaroe mee hopse en in nep honden knippen nou joepi :D haha nou have fun en succes in je remi ;) maar dat duurt heus niet lang welkomin de wereld vol beckpackers :P haha kus paultje

  • 17 Oktober 2007 - 10:38

    Susanne:

    Jaaaa grappig joh die afspraak met Louis! Kan je niet een tijdje bij hem intrekken? Gezellige snuiter toch!
    We mailen!
    X Suus

  • 17 Oktober 2007 - 11:34

    Rabobank Waterland:

    Het is leuk om te lezen wat je allemaal mee maak, heel veel groeten van het LAC

  • 17 Oktober 2007 - 15:31

    Ilona:

    Heeeey meissie,

    Wel spannend zo zeg in je eentje!! Dan begint het pas echt he;);) Je verhalen blijven leuk om te lezen. En het valt me ook mee hoe vaak je er iets opzet. Ik hoop gauw op meer foto's!!

    Hier gaat alles ook prima:D,

    Veel plezier nog een,

    Dikke kus

  • 18 Oktober 2007 - 15:45

    Ina En Fam :

    Lieve Anita, ben ik een rondje met je moeder aan het wandelen hoor ik dat je al weg bent! Daarom laat ik op je site wat van me horen. Prachtige verhalen! Geniet er lekker van. Heel veel succes en plezier.

    Groetjes!

  • 18 Oktober 2007 - 17:29

    Marina:

    Hey wijfie goed bezig hoor, ben benieuwd naar je foto's!!!
    Dikke Xuz

  • 19 Oktober 2007 - 15:13

    Eva:

    Hey Anietje,

    Wat leuk om al jou belevingen zo mee te lezen. Ik krijg het goevoel dat je het helemaal super vindt. Nu echt alleen op pad, spannend joh. Heel veel plezier meis.

    Liefs Eva K.

  • 19 Oktober 2007 - 18:17

    As En Piet En Lianne:

    Top joh die verhalen van je we genieten met je mee.Ik krijg zin om ff langs te komen.
    groetjes van ons alle.

  • 20 Oktober 2007 - 21:12

    Petra:

    Klinkt allemaal heel goed meid! Ga je ook nog afzakken naar Tasmanië of blijf je echt op het continent zelf?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1144
Totaal aantal bezoekers 121635

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: