Van Charlottesville naar Knoxville - Reisverslag uit Charlottesville, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Van Charlottesville naar Knoxville - Reisverslag uit Charlottesville, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Van Charlottesville naar Knoxville

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

15 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Charlottesville

G'day Everyone,

Happy B-day mam, blij dat mijn kaartje op tijd was!

De wekker ging om iets voor zessen, John heeft misschien een paar uur geslapen dankzij de snurker. Spullen gepakt en op naar de greyhound, die vertrok 7.05 (ennn optijd;)) Deze rit 9 uur en hopen aan te komen in ‘Knoxville’, vlakbij de ‘The Great Smokey Mountains NP’.
We reden weer een prachtige route door het landschap van Virginia met ‘Appalachian Mountains’ op de achtergrond. Reden door een paar schattige plaatsjes zoals ‘Lynchburg’ en ‘Roanke’ waar een stop voor de bus plaats vond. Allemaal van die houte huisjes en boerderijen en gigantisch veel land erom heen. ’Een… dat moet je gezien hebben moment’. ;)
Bij een van de stops kwamen we aan de praat met Benjamin(US), hij stapte op de bus. Het was al weer aardig vol, dus hij kwam naast mij zitten en een meisje plofte naast John neer. We zaten gezellig te kletsen en zo af en toe voegde er meer mensen bij onze gesprekken. Was leuk en de tijd vloog. Tegen half 6 in ‘Knoxville’, en Benjamin had een uur voordat zijn volgende bus ging. We besloten om samen wat te eten. Er was niet veel open, maar uiteindelijk hadden we mazzel :). En nog lekker ook!

De eerste keer dat we niet zover hoefde te lopen vanaf de Greyhound Station naar ons hostel, 10 min.. We waren benieuwd, want eigenlijk was het hostel gesloten door familie omstandigheden, maar we mochten komen. Er zou een sleutel klaar liggen, want de eigenaar was te werk…klinkt wat gek, maar goed.
Opzoek naar de sleutel, bleek de eigenaar toch thuis te zijn. Had even pause genome nom ons te spotten, maar doordat wij zijn gaan eten waren we veel later. Alles goed gekomen en een leuke, aardige eigenaar Brian. Hij ging weer te werk en wij…chillen. ;) Er is nog een andere jongen, Ben (Duits), hij heeft de hele ‘Appalachian Trail’ gedaan, hier heeft hij 4 á 5 maanden overgedaan. Ongelofelijk gaaf/ stoer, zoiets wil ik ook nog wel eens doen!
Voor de rest wat gelezen en tv gekeken en toen ging het lampje uit.

Goodnight ;)
X en een knuf.

• 17 Augustus 2011 - 04:41

Mam:

Top.. om weer met je mee te reisen..x

• 17 Augustus 2011 - 07:36

Fanny:

Zo te horen kom je weer genoeg mensen tegen. Veel plezier!x

• 17 Augustus 2011 - 08:54

Marc Schroën:

mooie verhalen weer!

dank!

• 17 Augustus 2011 - 18:03

Bessel:

Zo Anita,.....Appalachian Trail wordt dus de volgende uitdaging.