Bij Julie in Reston, Virginia - Reisverslag uit Reston, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Bij Julie in Reston, Virginia - Reisverslag uit Reston, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Bij Julie in Reston, Virginia

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

09 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Reston

Hoihoi,

Sorry ik ga gewoon maar even door met plaatsen, anders blijf ik zo op achter lopen...:s

Dinsdag 9 aug.
Julie ging al vroeg naar haar werk en wij bleven thuis om eens de boel verder uit te zoeken. Waar gaan we heen en waar is plek voor ons. Tussendoor even naar de supermarkt gelopen voor wat lunch en dinner. Voor de rest alleen maar achter de laptop gezeten en uiteindelijk toch het een en ander kunnen vinden voor de komende week/ weken. Alleen voor di. en wo. hebben we nog niets. Julie kwam thuis tegen vijven, John maakte rijst met kip en saus. We kunnen zo lang bij Julie blijven als we nodig hebben, dus dat wordt hoogstwaarschijnlijk tot vrijdag, want dan hebben we Charlottesville geboekt.
Na het eten keken we ‘Edward Scissorhands’ met Johny Depp, altijd goed :) Een van zijn eerste films. Daarna de bank weer opgezocht.

Woensdag 10 aug.
Julie vond het niet prettig als we steeds alleen thuis bleven, dus ze had wat dingen opgezocht die we kunnen doen en dat betekent vroeg op want Julie brengt ons dan naar het metro station als zij naar haar werk gaat.
Vandaag hebben we besloten om naar de dierentuin te gaan, schijnt erg leuk te zijn en ongelofelijk maar waar ook dit is gratis.
Daar de hele dag rond gehangen en zo goed als alles gezien. Een prachtige dierentuin, mooi opgezet en de enigste dieren die ik zo even kan bedenken die er niet waren zijn de giraffe, neushoorns en nijlpaarden…
Om 16.15 uur de metro weer terug genomen (Dunn Lorene) waar Julie ons oppikkte. Vandaag stond er een vissie met salade op het menu, heerlijk!! Even een rondje gaan lopen in het winkelcentrum en daarna weer op de bank geploft met een filmpje, dit keer ‘The Edge’ met Anthony Hopkins.

De laatste dagen van Reston komen in zicht... Zal het missen.
Toedels Xx

• 15 Augustus 2011 - 09:14

Connie :

ha anita weer heerlijk je berichten te lezen. Leuk en dan dierentuin... ach en super dat het gratig is in us.
    Ik blijf je weer volgen en als je terug bent moeten we toch weer eens wat afspreken... ben nu door de ergste toestanden heen woon heerlijk en krijg nu meer rust... tot de volgende verhalen lieve groet connie