Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Washington DC

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

05 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal,

Tijd voor een nieuw verhaal! haha dat rijmt.;)

Om 8.00 uur pakte we de bus, een rit die 15 uur zou duren. Je moet er wat voorover hebben om goedkoop te reizen… :s Een onwijs aardige buschauffeur die maar bleef kletsen (we waren de enigste in de bus), maar ervoor zorgde dat we niet eerst helemaal terug naar NY moesten en daardoor een uur eerder zouden aankomen. Na onze tickets te hebben omgeboekt in Buffalo kon de trip dus echt beginnen. Ondanks de lange rit mijzelf wel vermaakt en zo vloog de tijd toch aardig voorbij. Er wordt goed gebruik gemaakt van de Greyhound sevice, want hoe verder we kwamen hoe drukkker en voller het in de bus was. Onderweg nog een keer gebeld met ‘Ron’, de eigenaar van de plek waar we hopen te slapen de komende nachten. Tot zover was het nog steeds goed dat we kwamen en hij zou iets regelen. Ik ben benieuwd…
Tegen 23.00 uur arriverden we in Washington DC. Het kon niet ver zijn naar het hostel of waar we ook zouden belandden, maar vermoeit een taxi gepakt.
De plek waar de taxi ons bracht, zag er niet uit al seen hostel, het was donker, geen hostel naam en ‘t zag er een beetje griezelig uit. Zelfs de taxi wilde wachten, omdat hij het niet helemaal leek te vertrouwen. Weer ‘Ron’ gebeld en hij zou naar beneden komen. Gelukkig de goede plek, ‘International house of the united tel’
We kregen een King of Queensize bed toegewezen in een achterkamer van zijn kantoor. Voor mij was alles goed op dit moment. In zijn kantoor ook en kleine badkamer aanwezig voorzien van toitet en wastafel. Helaas te klein voor het bad/douche, want die stond in het kantoor zelf, alleen een douchegordijn zorgen voor wat privacy. Haha.
Er was nog een meisje aanwezig die hier soms wat werkt. Voor haar werd een luchtbed geregeld en Ron zelf sliep op de bank. Ik ben benieuwd naar morgen en wat deze plek nog meer te bieden heeft ;)

Blij dat we wat hebben gevonden!
Tot de volgende keer!

Groetjes en een knuf.
X

• 14 Augustus 2011 - 07:09

Mam:

Fijn om weer reisverslagen te lezen.
    Kjik alweer uit maar de volgende!!