Een dagje Wakefield - Reisverslag uit Wakefield, Verenigd Koninkrijk van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Een dagje Wakefield - Reisverslag uit Wakefield, Verenigd Koninkrijk van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Een dagje Wakefield

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

30 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Wakefield

Hoi Allemaal,

Hier mijn eerste bericht vanuit NEW YORK! Maar ik zal netjes beginnen bij het begin.

Vrijdagochtend vertrokken richting Leeds. Alles verliep volgens plan en kwam rond 10-nen aan op Airport Leeds. John en zijn moeder pikte me 10 min. later op en bracht me, rijdend door het mooie Yorkshire, naar Wakefield.
Na een kopje thee(met melk) deden John en ik wat sightseeing. Naar een groot meer geweest en bij ruinesgekeken van een kasteel. Mooi uitzicht van de heuvel. Door naar huis en vervolgens naar een restaurant gelopen om wat te eten. De koelkast was leeg en zijn moeder was boodschappen aan het doen, dus vandaar.
De rest van de dag wat thuis gehangen eigenlijk, nog het een en ander bekeken voor onze reis.
's Avonds een BBQ, had niet veel honger, nog steeds wat ziekig. Rond half 10 een douche gepakt en naar bed gegaan. Morgen is het weer vroeg dag.

En zo was het ook om 5.45 uur rinkelde mijn alarm. Vervolgens om 6.15 in de auto naar Leeds trainstation. Johns vader had al voor de kaartjes gezorgt, dus konden zo de trein in, op naar Manchester Airport. Waar de echte reis gaat beginnen.
Bij aankomst konden we gelijk inchecken. In de rij werd ons paspoort al gecheckt, niet eerder meegemaakt maar zal wel, vervolgens een hele ondervraging en nog een checken:s. Kreeg het er benauwd van. Ik denk doordat het was omdat ik in NL woon en vloog van Eng. naar NY. Uiteindelijk goed gekomen! :)
Dachten we...2 uur vertraging! Slecht weer in New York! Grrr, dat betekent nog 4 uur wachten. Ik geloof dat we een hal wel 10x op en neer zijn gelopen, was niet zo groot. Om 12.50 uur mochten we eindelijk naar de gate. Uiteindelijk heeft het nog een uur geduurt voordat we eindelijk opstegen. Er was iets mis met de papieren van het vliegtuig, niet meer geldig of zo iets.

Maar gelukkig allemaal goed gekomen!
Xx

  • 01 Augustus 2011 - 04:21

    Mam:

    Goede morgen schatje,
    voor jou ook nog, al is het 5uur later bij jou!
    Dat was een slecht begin.
    maar goed hopen dat dit het enigste is.
    Gister je hostel bekeken
    op maps..Succes!!! x

  • 01 Augustus 2011 - 05:24

    Fan:

    Hey aniet,
    Nou het begin was dan niet zo heel erg goed, maar dat betekent dan dat het alleen maar beter kan worden!! Heel veel plezier en ik volg je!!
    x

  • 01 Augustus 2011 - 06:52

    Marc Schroën:

    Dank je.. houd me op de hoogte!

    Succes en groet!

  • 01 Augustus 2011 - 07:15

    Patrick En Francine:

    Hoi Anita,

    Heel veel plezier op dit avontuur! We hopen dat het weer in NY nu beetje goed gaat worden!

    Liefs,
    Patrick en Francine

  • 01 Augustus 2011 - 11:05

    Suus:

    Jeetje, werd kleine pepita nou gewoon aangezien voor potentieel bommetjeslegger?! Het moet niet gekker worden. Nou ja kleine troost, ik heb gezien dat ze áltijd het doorsnee volk voor de meest verdachte aanzien.. Niks persoonlijks dus.
    Nu wel benieuwd hoe het in the US of A is! Tot de volgende!
    XXX Suus

  • 01 Augustus 2011 - 16:39

    Suus Australië:

    Ha Anita! Je bent dus veilig aangekomen! En hoe is NY??? Ik lees het wel in je volgende verhaal, geniet van alles! x x x suus

  • 01 Augustus 2011 - 18:18

    Bessel En Trees:

    kleine vertraging, maar dat hoort er bij.
    NU GAAT HET ECHT BEGINNEN,...AMERICA...HERE SHE COMES.

  • 02 Augustus 2011 - 12:37

    Josien:

    Whahaha de papieren van het vliegtuig verlopen wat een giller!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 122707

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: