Hey allemaal - Reisverslag uit Perth, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Hey allemaal - Reisverslag uit Perth, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Hey allemaal

Door: Ossie

Blijf op de hoogte en volg Anita

17 Augustus 2008 | Australië, Perth

Hey Allemaal

Sorry dat ik al een lange tijd niets heb laten horen! Hoop dat niemand ongerust is geworden.

Ik vertel even heel kort. Heb hele verhalen klaar, maar op een of andere manier kan ik die nu niet van de laptop op internet krijgen! En mijn tijd is natuurlijk bijna om.

Ik zit op dit moment in Darwin 7500 km van Perth en kom net terug van 4 dagen terug Kakadu Nat. Park. We hadden we een 4 WD Nissan Partol gehuurd en zijn het hele park rond gecrosst. Veel Abbo art, watervallen, mooi uitzichten en cliffen gezien. Erg genoten.

Morgen is het tijd om richting Alice Springs te gaan. Eindelijk ga ik dan de grote rock in het midden van het land bezichtigen! Joehoe heb er zin in!

Ik hoop jullie snel meer te kunnen vertellen!

Iederrgeval ik leef nog en alles gaat hardstikke goed. Ondanks onwijs zwarte voeten en mijn kleding wil je al helemaal niet zien....haha:D

tot snellie, en oh ja bereis je voor want over een ruime maand zal ik weer voor je neus staan.

Ik kijk er naar uit en hoop jullie ook!!

Tot snellie lieve allemaal!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 Augustus 2008 - 07:50

    Dag Meisje..:

    Fijn om weer eens wat van je verhaal te lezen.
    Je hebt de krokedillentoer dus overleeft!! goeie reis naar het midden....

    mam

  • 17 Augustus 2008 - 08:29

    Connie JC Dag:

    Hey Aniet zal leuk zijn als je weer terug bent om al je foto's en verhalen te horen en te zien. We gaan zeker een keer afspreken ook met Irene erbij (weet je nog)en als je tijd en zin hebt kijk of je een aussie recept hebt die ik uit kan proberen!! In september gaan Aad (wederhelft) en ik samen bij de JC dag helpen Geniet nog volop van je laatste maand want voor je 't weet zit je weer in het overvolle landje hier. Kus Con

  • 17 Augustus 2008 - 09:03

    Marina:

    Hey meissie, Klinkt weer spannnend allemaal. Ben benieuwd naar jouw avonturen. Geniet er nog maar van want die laatste maand vliegt voorbij. Nou ik ga straks maar weer traditioneel brakke zondagmiddaglunch in het havengatje doen.. Cya Soon XUZ

  • 17 Augustus 2008 - 09:41

    Fanny:

    Hey aniet,
    Ik begon mij inderdaad al wel af te vragen waar je was ;) Had idd al een tijdje niets meer van je verhalen gelezen! Fijn dat alles goed gaat! Gaff hoor dat je weer zoveel eluek dingenaan het doen bent! Nou ik ben aan het aftellen nog 5 weken en dan zien we elkaar!!!!! Heel veel plezier nog and we'll keep intouh!
    xfan

  • 17 Augustus 2008 - 14:37

    Bessel:

    Fijn te horen dat alles goed gaat, ik hoop dat het midden erg mooi is, geniet er van.
    En inderdaad we zien je snel weer.Maar blijf genieten tot de laatste dag!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 121740

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: