Nog steeds alles oke in Perth... - Reisverslag uit Perth, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Nog steeds alles oke in Perth... - Reisverslag uit Perth, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Nog steeds alles oke in Perth...

Door: Ossie

Blijf op de hoogte en volg Anita

04 Juni 2008 | Australië, Perth

Woensdag 4 juni... 8 maanden en 2 dagen onderweg, over 4 maanden sta ik weer op NL bodem en Happy Birthday EEFIE! ;)

Alweer een aantal geruime weken terug dat ik wat van me liet horen op Waarbenjij. Een dagie vrij, dus een goed moment om er wat tijd aan te besteden.

Alles nog steeds oke! Ik geniet nog steeds van me vaste plekie en het soort rust wat het met zich mee brengt. Op me werk heb ik het nog steeds naar me zin. Deze week weinig werk, beetje minder. Een nieuwe manager, dus alles is een beetje verandert. Ook het schoonmaken verveelt nog niet.;) En ook in me hostel is het nog steeds gezellie. Ik zal het/ iedereen gaan missen over anderhalve maand, want dan is het weer tijd om verder te gaan. Ik heb besloten om hier tot na me verjaardag te blijven.

In me laatste verhaal vertelde ik over een crepe night. En ik moet zeggen dit was heel geslaagd! 2 uur staan bakken met 6 pers. en we hadden meer dan 200 crepes en veel lol. Ook het gedeelte na het bakken is om niet te vergeten en dan bedoel ik niet het eten van de crepes maar dan praat ik over een meel gevecht...wat een zooitje maar erg gelachen!!:D:D De foto's geven meer duidleijkheid;)
De volgende dag had ik met nog een ander meisje een suprise afscheid-dinner voor Franck (de manager) georganiseerd voor al de staff-leden. Dit was ook weer een hele geslaagde avond. De volgende ochtend namen we afscheid. Ahhh:(
Ondertussen een nieuwe manager, is ook een goede gozer.

Zondag 11 april met Samuel (Frans) naar Kings Garden, een mooie dag om eens te relaxen na een lange zaterdagnacht. Heerlijk gewandeld en gekletst.

Op 21 april een laatste dagje met Jake op stap. Weer lekker naar The Kings Garden geweest. Genoten van het mooie weer en als vanouds lekker relaxen met wat muziek en een sudokuutje. Daarna afscheid genomen, want morgen vliegt ie gewoon naar Sydney. Thanks Jakey en zie je in Holland;)

Afgelopen weekend hadden we een lang weekend (koninginnedag).
Zondag had ik een verjaardagsfeest van me werkie. Miss Maud bestaat 37 jaar. Dus van 16.30 tot 22.00 uur was ik onder de pannen. Was heel gezellig met me collega's. We hadden een lekker BBQ dinner, een talentenjacht, 2 uur gratis drinken en een dansvloer. Top:D
Maandag een extra dagje vrij. Ik had vrij gevraagd voor schoonmaken, dus ik had een hele dag om lekker te relaxen samen met me vriendje. Jaja...
Heerlijk uitgeslapen, genoten van een pancake ontbijt of eigenlijk een vrij late lunch en daarna lekker op de bank filmpies kijken met een te grote bak chocolate icecream. ;):D Ik heb me vermaakt.:D

Ook werd ik de afgelopen weken een paar keer verrast door post. Echt geweldig als je 's ochtends wakker wordt en er ligt gewoon een brief of kaart op je te wachten. Ik heb er van genoten. Heerlijk wat nieuws uit het dorp en om te horen dat alles goed gaat, dat je kleine nichtje naar school gaat en dat neef en nicht beide los kunnen fietsen. Weer een hele fase verder. Erg bedankt tante Riet, oma, oma de Haan en natuurlijk me papsie en mamsie. Jullie allen hangen boven me bedje;)

Dit waren zo'n beetje de hoogte punten geloof ik van afgelopen weken. Verder alles nog vrij hetzelfde. Vanavond weer BBQ-night en zondags is het nog steeds vaste prik voor gezamelijk film kijken, sinds 2 weken op groot scherm, en dinner.

Ik zal ook me eigen dagboek maar weer eens open slaan om bij te schrijven.

Ik wens iedereen weer al het goeds! Ik zal zeggen tot snel!:D


Dikke kus Aniet


Ps: Ik hoop dat ik de foto's er weer snel op kan zetten.

Bye Bye

  • 04 Juni 2008 - 09:35

    Bessel:

    Leuk om weer wat van je te lezen.
    Ik wacht op de foto's.
    Wij hebben vanaf morgen vakantie.

    Liefs

    Bessel en Trees

  • 04 Juni 2008 - 11:18

    Mam:

    Leuk om je weer te lezen op waarben jij. nu.

    NOG MAAR 4 MAANDEN!!!Ik mag wel beginnen met je bed op te maken, zo snel!!xx

  • 04 Juni 2008 - 19:01

    Paultje:

    mams mag eerder beginnen met je kamer op te ruimen :P dat bed op maken dat is 2 minuten werk de rest niet .. hehe :D

  • 06 Juni 2008 - 07:52

    Fanny:

    Hey aniet,
    Leuk om te lezen dat het daar nog steeds geweldig is en dat je het nog naar je zin hebt. Ben beniewd naar de foto's of ik heb misschien nog niet goed gekeken:) Nou we spreken elkaar xfan

  • 17 Juni 2008 - 10:29

    Jacky:

    He nichtje,

    Leuk om te lezen dat je het nog zo naar je zin hebt, grappig is dat hé dat het gewoon je thuis word. En lees ik dat goed "je vriendje" tell us more en foto's natuurlijk. Hier gaat ales z'n gangetje, we hebben al lekker weer gehad. Nou have fun. Dikke knuffel Jacq

  • 20 Juni 2008 - 18:28

    Anita :

    Leuk te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt. De tijd gaat wel snel he. Ben weer erg benieuwd naar de foto's

    Groetjes en liefs van Jaap en Anita

  • 11 Juli 2008 - 16:20

    Fam Ossebaar, Putten:

    Hoi Anita, van harte gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag! Groetjes uit Putten van Henk, Annette, Maaike en tante Corrie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 121740

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: