Lovely Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Lovely Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Lovely Melbourne

Door: Ossie

Blijf op de hoogte en volg Anita

11 September 2008 | Australië, Melbourne

G'day,

Hier een kleine, hoop ik, samenvatting van de laatste week in Melbourne.

Bij aankomst, allemaal weer inchecken in hetzelfde hostel. We slapen me z'n 8ten op dezelfde kamer. Perfect. De afgelopen dagen namen we langzaam afscheid van groepgenootjes. Toch gek na 2 weken samen.

De eerste dagen waren voor mij vooral druk met het regelen en uitzoeken van mijn vlucht naar Thailand. Wat ik in mijn worige verhaal al zei: "Anders was ik daar nu al." In eesrte instantie heb ik mijn vlucht een week uitgesteld, wat ik eigenlijk helemaal niet erg vond, omdat ik totaal niet klaar was om Oz te verlaten. Eerlijk zegt kwamen die protesten dus wel aardig goed van pas ;).
Ik heb er over nagedacht om met 2 meiden van de groep voor 4 dagen naar Tasmanie te gaan. Dit had ik nog graag willen zien, na de top foto's van Jake :P. Uiteindelijk heb ik dit niet gedaan vanwege de prijs. Het volgende plan was om een dagje te gaan skien, maar ook dit draaide het laatste moment in de soep, omdat alles was vol geboekt. Ach ja het zal wel een reden hebben gehad;).

Vermaakt heb ik mee evengoed wel. Vooral weer veel tijd aan internet besteedt om jullie weer op de hoogte te stellen van mijn gave belevenissen:D
Verder was het echt DE HOOGTSTE TIJD om nieuwe schoenen te kopen! En ja dat is gelukt. Aniet heeft haar Favo nikies weer aan haar voetjes;)
Verder een aantal keer gebruik gemaakt van de "Free" bus en tram (jaja we blijven backpackers natuurlijk) om de stad grondig te verkennen. Echt heel anders dan Sydney, ik kan niet echt zeggen "veel mooier of beter" maar gewoon anders en "I like it!" Ook een aantal keer op de "Queen Vic. Market" geweest om lekker rond te neuzen voor souvenirs enz.

Hier nu al weer een week, gister de verjaardag gevierd van een groepsmaatje. Erg gezellig.

Morgenavond zal ik met een jongen van de groep naar Sydney reizen, 14 uur in de bus.
Ik heb daar een weekje om alles uit te zoeken voordat ik "Land Down Under" zal verlaten.
Ik doe dit op 19 september om 17.00 uur. Ik heb dan ongeveer 1,5 week in Thailand om heerlijk op het strand te liggen en bij te komen van mijn afgelopen, ongelovelijk en verschrikkelijk drukke jaar en leven hier. Ik heb er zin an! :D

Als ik er over nadenk dat ik over 3 weken gewoon jullie allemaal weer zie, in me eigen bedje slaap, een kledingkast vol heb met kleding en het niet lang meer zal duren voordat ik me vriendje weer kan zien wordt ik al gek. Ik kan niet wachten. Ik ben bijna klaar om terug te keren naar mijn eigen THUIS!:D

Fan ik zie jouw volgende week...joehoe! Party Party :D
En de rest ik zie jullie over 2,5 WEEK. ;)

Een dikke dikke knuf

Tot snellie
XX

Liefs Aniet

  • 11 September 2008 - 08:14

    Fanny:

    hey aniet, dit gaat zeker goed komen!
    xfan

  • 11 September 2008 - 13:11

    Bessel:

    Het is nu aftellen, en een afsluiting van een mooie leerzame levens ervaring. Geniet er maar van tot de laatste dag!!!!!!

  • 11 September 2008 - 15:47

    Mam:

    Ja anit,nog 2,5 week..........
    Bezoek in iedergval in bangkok het koningklijkpaleis. dat is een plaatje!!

  • 11 September 2008 - 19:20

    Connie JC DaG:

    jOH DIE TIJD IS ECHT OMGEVLOGEN over 2 weken de jc dag weer dan is het alweer een jaar terug dat we elkaar ontmoet hebben

  • 11 September 2008 - 19:52

    Petra:

    Tot snel!

  • 12 September 2008 - 10:36

    Rita:

    hee anita wat is een jaar toch snel om,maar je geniet nog steeds,je maakt zo veel mee loopt je hoofd niet om van al die mooie dingen veel plezier nog die twee weeken

  • 13 September 2008 - 08:32

    Jacky:

    Tjee Aniet

    Niet te geloven bijna een jaar om. Helaas nog geen BKK op m'n rooster. Had leuk geweest maar je bent er straks alweer. Heel veel plezier in Thailand. Dikke X Jacq

  • 15 September 2008 - 14:15

    Ilona:

    joeeehooooeeeee nog heel even en we gaan weer daten met z'n 4:D

    Kus

  • 17 September 2008 - 19:53

    Elly:

    Hoi Anita,
    Geniet van deze laatste dagen down under, ik heb genoten van al je verhalen. Goede reis, prettige tijd in Thailand en see you.
    Liefs Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 121740

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: