Back at my 2 home - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Back at my 2 home - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Back at my 2 home

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

11 December 2007 | Australië, Sydney

Hey lieve allemaal,

Jullie zullen wel denken...alweer een verhaal. Jaajaa, want was nog niet helemaal klaar.

Na mijn duikcursus kwam ik terug in een lege kamer, Jake was op watervallen tour en zou pas rond 20.00 uur terug komen. Even lekker gedouched en vervolgend met Thomas afgesproken( NL jongen van de duikcursus) om even ons cdtje met onderwaterfoto's te kopieren.Gelijk even mijn ticket uitgeprint. Terug in het hostel hebben Jake en ik onze vette belevenissen van afgelopen drie dagen aan elkaar uitgewisseld incl. de foto's natuurlijk. Hij heeft ook echt vet leuke dingen gedaan (1 dag snorkelen op GBR en een watervallen tour, zoo vet)!
's Avonds niet veel meer gedaan.

Zaterdag lekker relaxed, niet al te lang op bed blijven liggen want morgen vliegen we om 10.00 uur naar SYDNEY! En er moet nog heel wat gedaan worden:
-verhalen schrijven voor jullie en plaatsen op het internet (hebben jullie ondertussen al gelezen).
-taxi regelen voor morgen
-kleding wassen
-foto's op cd branden
-misschien nog even zwemmen.
-tas pakken
-en de rest wat ik nog vergeten ben :)

We hebben alles kunnen doen, ik heb alleen niet meer gezwommen. Verhalen schrijven kost veel tijd zie je...;)

's Avonds met Thomas afgesproken, met z'n drieen even wat gedronken beneden. Niet al te laat gemaakt natuurlijk, want morgen is de grote dag.


SYDNEY....!!!

In Sydney aagekomen begon ons grote avontuur naar het zoeken van onderdak tot na oud en nieuw. Enn... apart, jaja de verhalen over Jake en Anita zijn afgelopen! Nee hoor... niet helemaal, we zitten in dezelfde stad en gaan zeker nog wat drinken, vanavond om precies te zijn. Dan kunnen we rustig afkicken ;)

Ik had echt dikke dikke mazzel, want heb gewoon een plekkie tot 15 jan. (dan vlieg ik naar N-Z). Vandaag hadden ze net een canceling gehad, en dus een plekkie voor mij. Echt zooo BLIJ, alle hostels zitten bom vol voor dat maffe Oud&Nieuw. Ik zit ik het hostel "Woodduck" met belgische eigenaren, een erg leuk klein hostel met veel gezellige mensen en veel contact met iedereen! Het lijkt hier in Sydney wel het 2de HOLLAND, over (ook in mijn hostel) hoor je en zie je Nederlanders. Gezellig hoor.
's Avonds met Jake naar IMAX cinemas in Darling Harbour geweest...zo VET. Is een 3d bioscoop, het was een vet verhaal en vette special effects. Top avondje!:D

De volgende dag was het dan tijd om naar mijn Backpackers centrum te gaan om info te zoeken voor werk. Is gelukt, heb vandaag gebeld maar is nog niets geworden. Vandaag weer terug naar AIFS (backpackers centrum) maar de traveldesk is helaas gesloten, dus vandaar ben ik jullie weer op de hoogte aan het brengen. Leuk toch??
Jake heeft helaas nog geen plekkie kunnen vinden voor kerst en ou&nieuw. Jammer! Hoop dat hij wat kan vinden!

Nou mensen...tot snellie.

Mam en de rest ik ga vanavond echt BELLEN!

(K)(K) Aniet

  • 11 December 2007 - 06:49

    Bessel:

    Wat heb je weer een mazzel, ik hoop dat je dat ook hebt met werk vinden.
    Geniet lekker van de komende dagen.

  • 11 December 2007 - 12:36

    Fanny:

    Jeetje aniet wat gaaf zeg duiken jammer dat je last van je oren kreeg ik hoop dat dat nu weer over is! Fijn dat je al weer zo snel een plekkie hebt gevonden. Ik hoop voor je dat dat met werk ook zo gaat. nou veel suc6 met zoeken.
    x

  • 11 December 2007 - 18:16

    Lievelingszusje =D:

    Heej hows life ik had je net gemist dat je belde maar groetjes trug. nou ik heb er 2 dagen over gedaan om je verhale te leze pfieuww :D maar leuk man je duik cursus elke keer al ik weer wat leuks lees denk ik DAT GA IK OOK DOEN =D zsommige was ik al van plan ;) no gg ff een tip zoek ff een bungy jump adres moet je ckr doen :D :D nou kan je nog een beetje aan vuurwerk kope of is alles al de lucht in :D doei deoi XX paultje

  • 11 December 2007 - 20:22

    Thuisfront (paps):

    Mooi weer al die verhalen.
    Toppie dat je je duikbrevet heb gehaald,
    Misschien ook wel wat voor deze waterrat, hoewel ik het liever hogerop zoek.
    Ben wel verschikkelijk benieuw naar het fotomateriaal.
    Voor wat betreft Oud en Nieuw heb ik begrepen dat je zelf geen vuurwerk mag afsteken in Aussie land. De overheid is daar nog strenger als het liefste jongetje van de klas(Nederland).
    Ook hoop ik dat je gauw werk vindt want het zo weer 15-1-2008.

    Hoe je taai(pop) en tot spreeks

    Paps

  • 11 December 2007 - 20:54

    Petra:

    Mooi man!! Gefelicitaart met je duikbrevet!! ik heb net ál je foto's weer ff bekeken en ik zie he-le-maal niet groen van jaloezie ;-) Ik zal op je mail ff een paar foto's zetten met wat winkelgedoetjes.....
    See you!!

  • 13 December 2007 - 14:24

    Rita:

    wat een lang leesverhaal:maar wel geweldig, paardrijden hebben wij in zweden gedaan toppie is dat, het zit je allemaal wel mee dus je werk komt ook wel goed, ook nog je brevet gehaald toppie, ga zo door met je verhalen het blijft genieten; ps anders stop je jake toch onder je bed met oud en nieuw groetjes rita en de rest

  • 14 December 2007 - 00:56

    Anja :

    Hey Anita

    Echt leuk om je verslagen eens te lezen nadat we samen aan dit avontuur zijn begonnen!

    Mss komen we elkaar tegen in Nieuw - Zeeladn en dan kunnen we onze ervaringen als eens uitwisselen.

    Knuffel
    Anja en knorrie

  • 14 December 2007 - 10:58

    Kirsten:

    Wauw, wat een geweldige foto's allemaal.Jij geniet echt zoals het zou moeten. Fantastisch zeg. Hier op de Springplank in Volendam zijn we druk bezig met kerstwerkjes, maar daar hoef jij nog niet aan te denken. In ieder geval wens ik je fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!! Wanneer ben je weer in Nederland??? Hopelijk nog lang niet. Veel plezier. Dag kirsten

  • 17 December 2007 - 01:10

    Willeke:

    Zo, jij hebt aardig wat werk gehad om al je verhalen weer ff bij te houden ;)
    Ik zit nu in Airlie Beach, net aangekomen. Ik moet nu wachten tot ik kan inchecken. Wat is het hier amazing, zeg! Echt supermooi! Zal vanmiddag op zoek naar een zeiltripje.
    Have fun en take care!
    Liefs, Will.

  • 17 December 2007 - 07:47

    Mam:

    weer prachtige foto's!!!!
    nu de duikfoto's nog, ben er nieuwschierig. xx

  • 17 December 2007 - 13:00

    Anneke:

    vandaag je verhalen weer gelezen. proficiat met je duikbrevet. bij ons gaat alles gaat ook met de kleine Lynn, een erg lief en zoet meisje. We zijn ons aan het opmaken voor de Kerstdrukte, maar eerst gaan we donderdag 20-12-2007 met andre naar het ziekenhuis in Nijmegen. Afgescheurde kruisband. Wij
    wensen je hele fijne Kerstdagen en een goed en gezond 2008. liefs Anneke.

  • 21 December 2007 - 23:57

    Jacqueline:

    Hé wat top je duikbrevet, gefeliciteerd!!
    Gaaf is het hé die onderwater wereld. Ben benieuwd wat er allemaal weer gebeurt is in Sydney het is daar vast te leuk zodat je ff geen tijd hebt voor je verhalen. Ik wacht het weer af. Alvast een onwijse leuke kerst.
    Big Hug Jacqueline

  • 29 December 2007 - 15:16

    Tante Riet:

    volgens mij geniet je nog steeds. prachtige verhalen. Heb een big fun met de jaarwisseling. Oom H. en ik wensen je allegoeds voor 2008. een heel mooie tijd in Nw.Z. gewenst. Groetjes

  • 31 December 2007 - 14:03

    Miranda Gentenaar:

    He anietje, kreeg net een mailtje door van je vader, toen kwam ik op je site terecht. Hardstikke leuk om te lezen.
    Geniet er maar lekker van...
    Enne gelukkig nieuwjaar! Op het moment dat ik dit schrijf zit jij al in 2008!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 121658

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: