Sydney en nog meer... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Sydney en nog meer... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Sydney en nog meer...

Door: Ossie in oz

Blijf op de hoogte en volg Anita

10 Oktober 2007 | Australië, Sydney

Hoi lieve allemaal,

Echt vet al die reacties...zooo leuk om te lezen hoe enthousiast jullie zijn!!!
Het heeft even geduurd maar hier ben ik dan weer met veel dingen die ik jullie wil vertellen.
In de afgelopen dagen hebben we veel door Sydney gewandeld en relaxed in het Hyde park. We hebben steeds met z'n 6-en opgetrokken. Samen koken enzo.. en mam jouw spaghettisaus blijft toch het lekkerst van allemaal!!!;) Vrijdag avond zijn we (nog 5 meiden van de groep) 's avonds na het eten richting na het eten naar de Harbour bridge gelopen. Echt zo mooi uitzicht in het donker... al die lichtjes en de skyline van Sydney. Het enige nadeel was dat het boven op de brug stikt van de motten en dikke zwermen, zo vies ik krijg er nog de kriebels van! Ook een prachtig uitzicht over Opera House, ik hoop dat ik de foto's erop krijg.
Zaterdag zijn we naar Bondi beach geweest, beroemste strand van Sydney, maar wij vonden het niet boeiend. We hebben mar even op het strand gelegen, want de stand omroeper zei dat we weg moesten, het werd opeens vet koud en het hele weer sloeg opeens om. Nog even wat gedronken in een cafe en weer naar huis. 's avonds lekker op ons bed gehangen en onze reis plannen.
Zondag ben ik met Anja, Willeke en Susanne naar de Blue Mountains gegaan, met en dag trip mee, we werden op gehaald met een bus. Eerst een citytour,vervolgens naar een wild life park. Echt gaaf voor het eerst de koala's en kangaroos geaaid!! Daarna door naar de 3 sisters, 3 bergen naast elkaar, daar kwamen Willeke en ik aan de praat met een mannetje die leuke dingen wist te laten zien, zo zaten er in een rotsspleet bijenkorven. Hij gaf zijn verrekijker en liet het zien. Ook liet het het gezicht van een aborigenal zien op een van de 3 sisters.
Vervolgens door naar het gebied waar we door de blue mountains konden wandelen, erg mooi, met watervallen en een heks in een rots. Na een uur weer terug en richting de watervallen van Wentworth. Als laatste nog even langs het Olympisch station van sydney en met de ferry terug naar Darling Harbour, een kleine haven met leuke eet tentjes, (hier hebben we de eerste avond ook gegeten). nog even wat eten gehaald bij de supermarkt, hotdogs, en naar het hostel terug en vroeg op bedje. De laaste nacht in Base Hostel morgen gaan ik naar Maly beach met Anna en Willeke, de groep gaat splitsen...

Ik spreek je zo, want ga ff een nieuw bericht maken, anders wordt deze te lang.;)

(K)(K)(K) en tot zo