Arrived in SYDNEY!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Arrived in SYDNEY!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Arrived in SYDNEY!!

Door: Aniet

Blijf op de hoogte en volg Anita

04 Oktober 2007 | Australië, Sydney

heyhey

Daar ben ik dan vanuit Sydney.

Als 1e iedereen bedankt voor de smsjes voor vertrek en degene die me kwamen uitzwaaien op Schiphol...errugg LIEF!!!:D

Alles is goed gegaan. De vluchten vielen erg mee, alleen vanuit London naar Hong Kong een uur vertraging doordat er een passasier niet was, uiteindelijk werd zijn bagage uit het vliegtuig gehaald en konden wij vertrekken.

Rond 7.45 uur (Aussie tijd, bij jullie 8 uur vroeger) kwamen we aan op de luchthaven. Wel gek dat bij mij de dag weer begint en jullie gaan slapen... en dat wil ik ook zo graag. Nu zit ik in mijn hostel, komen net terug van een lunch en lekkere luieren in het park. Ik slaap met 2 andere meiden van de groep op een kamer...gezellig. Verder nog 2 jongens en de derde hebben we nog niet ontmoet.
Straks ff uiteten en optijd naar bedje...we zijn allemaal (een beetje) gaar.

jullie horen weer van me.

(K) aniet

  • 04 Oktober 2007 - 07:22

    Pa En Ma:

    Fijn dat alles zo vlotjes is verlopen. Wij hopen dat je de jetlag spoedig heb overwonnen en het grote genieten kan beginnen.
    Geniet er van.

    Groetjes van het hele thuisfront

  • 04 Oktober 2007 - 07:26

    Bessel:

    Hoi Anita,

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad!
    Nu nog even aan het tijd verschil wennen, en dan lekker genieten.
    Ben benieuwd naar de eerste foto's die je opstuurt.
    En natuurlijk naar je ervaringen, en je eerste baantje.

    GENIET ZE!!!

  • 04 Oktober 2007 - 07:59

    Connie JC Dag:

    Je grote avontuur is nu begonnen. Super! Heb je nog leuke laatste dagen gehad?
    Genieten maar verder!
    Groetjes ook van Irene

  • 04 Oktober 2007 - 08:11

    Brenda:

    super dat je het eerste avontuur al hebt overleeft, nu maar genieten!
    Veel plezier.

  • 04 Oktober 2007 - 09:11

    Susanne:

    Nu al een berichtje van je! Leuk leuk leuk!!
    Al een idee met wie je je reis gaat voortzetten?
    Nou pepiet, enjoy it to the max!!

    X Suus

  • 04 Oktober 2007 - 11:15

    Marieke:

    Heey Aniet,

    Eindelijk kan het avontuur beginnen!!
    Geniet ervan he en ik hou je in de gaten hoor!!

    Kus Marieke

  • 04 Oktober 2007 - 11:58

    Alwin:

    na dats gelukig dat je goed aan gekomen bent en slaap je een beetje goed daar zo of ken het beter heel veel plezier verdersss daaren ik hoor het wel van ej xxx je neefie

  • 04 Oktober 2007 - 16:42

    Ilona:

    Heeey Anietje

    Fijn iets van je te horen;)
    Lekker dat de reis bijna helemaal goed verlopen is.
    Nou slaap lekker bij en geniet ervan:D

    Liefs Ilona

  • 04 Oktober 2007 - 17:36

    Marina:

    PEPITAAAA!!!
    Fijn dat je vlucht zo goed verlopen is. Ben benieuwd naar je volgende verhalen.

    XUZ

  • 04 Oktober 2007 - 20:56

    Petra:


    Leuk eerste reisverslag en fijn dat de reis zo goed verlopen is!
    Slaap lekker!
    Groetjes uit Edam

  • 04 Oktober 2007 - 21:21

    Petra:

    Fijn dat de reis zo goed ging en dat je ook zo snel al een verslag geeft!
    Slaap lekker, en we volgen je!
    Groeten uit Edam

  • 05 Oktober 2007 - 11:19

    Oma:

    hoi anita leuk dat je reis goed verlopen is, ik zit naast je moeder, en heb je verhaal gelezen. veel groetjes van oma ne hou je goed,en geniet.veel xxx

  • 05 Oktober 2007 - 20:04

    Petra:

    Mooi dat het allemaal zo goed ging! Kan niet wachten op je volgende verslag.
    Groetjes uit Edam.

  • 05 Oktober 2007 - 20:44

    Bibo Ranch:

    Fijn dat je reis goed is verlopen.Lekker
    genieten.Super dat we je kunnen zo kunnen volgen in dat verre land.
    Veel groetjes hiervandaan.

  • 06 Oktober 2007 - 09:04

    Marina:

    Zegge by the way.. Ik heb een btj gesurfd op Internet en ik ga 100% zkr mee naar Bankok. Dus als je over een tijdje de data zkr weet wanneer je daar ongeveer bent ga ik vrij vragen en boeken. Ik begin wel alvast met sparen :p hahaha.

    CYA en geniet daar in Aussie.

  • 08 Oktober 2007 - 11:00

    Fanny:

    Hey Anita,
    Fijn dat de reis mee viel. En qua tijdsverschil zal het wel even wennen zijn. Ik ben erg benieuwd naar je vlgd verhalen en zo als marina al zei als je weet wanneer je richting bangkok gaat vlgd jaar dan hoor ik het graag.
    groetjes, Fanny

  • 08 Oktober 2007 - 12:53

    Jacqueline:

    Hé nichtje,

    Top te horen dat alles zo goed is verlopen. Leuke site is dit en kunnen we je mooi in de gaten houden.

    Have fun X Jacq

  • 09 Oktober 2007 - 12:32

    Josien:

    hey aniet leuke foto's hoor in je slaapzak haha!hoop dat het goed gaat met je!doe de groeten aan skippy!

  • 09 Oktober 2007 - 16:10

    Thuisfront:

    U je SMS'je begrepen wij dat je nu bent verkast met de ferry naar Manley.
    Via Google Maps kunnen wij je goed volgen.
    Met spanning wachten wij op je volgende bericht met de eerste foto's (live beelden).

    Hoe groot is je groep waarmee je nu optrek?

  • 09 Oktober 2007 - 23:00

    Leonie:

    hey aniet!

    Hoe ist daar?? Hier wel lekker, we zijn vrolijk want we gaan 30/12 voor 9 dagen nr curacao!! mar marien en ik vieren daar oud&nieuw, en hebbe zojuist geboekt. veel plezier nog komende tijd en we houde contact. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 121660

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: