Nog een maand te gaan. - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Nog een maand te gaan. - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Nog een maand te gaan.

Door: Aniet

Blijf op de hoogte en volg Anita

02 September 2007 | Nederland, Oosthuizen

Hey...

Leuk dat er al veel mensen zijn die zich hebben aangemeld om op de hoogte te blijven van mijn verhaaltjes! We gaan ff testen of het allemaal werkt.;)

Ik ben druk bezig om alles te verzamelen! Het meeste is in huis! Sowieso nog even een digi camera aanschaffen.
Gister 1 sep. had ik mijn reisgenotenbijeenkomst. Eerst lekker geshopt met Suus en vervolgens naar het StayOkay hostel. In totaal zijn we met 5 meiden die vertrekken op 2. okt. Dat is wel een voordeel, want de ervaring van de begeleiding is dat zo'n groepje bij elkaar blijft. We zullen zien. De eerst indruk was iedergeval helemaal LEUK!

Nu nog twee weken werken, op naar kermis Volendam:D en natuurlijk komt er nog mijn uitzwaai-avond!

Ik spreek jullie weer

(K) aniet

  • 19 September 2007 - 10:09

    Bessel:

    Hoi Anita,
    Je bent nu gestopt met werken in de kaas en wijnwinkel, dus het aftellen kan beginnen. Je hebt nog krap 2 weken om alles op orde te krijgen, maar dat is jou wel toevertrouwd.
    Misschien zie ik je nog wel voor je gaat vliegen, maar anders, heel veel plezier.
    We volgen je verder via je weblog.
    Ik heb je wat extra foto ruimte gegeven, zodat we veel kunnen meebeleven.

    Groetjes

  • 20 September 2007 - 07:15

    Connie:

    Hey Anita, weet je nog JC open dag nu bij deze ctc. Waren jullie ook flink afgeknoedeld bij thuiskomst? t was wel onwijs leuk om te doen. Nu geniet nog van de voorbereiding verder en voor je 't weet ben je in Aussie.
    Ik zal je verder volgen via je weblog.!
    Genieten dus! (wittebrood.vannoord@quicknet.nl)
    groetjes ook aan je zus.

  • 02 Oktober 2007 - 12:28

    Ilona:

    Straks vliegen:D:D

    spannend!! zie je zo

    kus Ilona

  • 02 Oktober 2007 - 19:01

    Marijke:

    Nou Anita (Hoofdpiet),

    Ik heb me aangemeld hoor, dus kom maar op met je spannende verhalen. Enne, maak ons niet teveel jaloers he!!!

    Groetjes Marijke (andere piet)

  • 02 Oktober 2007 - 19:43

    Mams :

    heej schatje hopelijk een goeie vlucht gehad.. en we wachten op je berichtjes
    dikke kus je mamsie en papsie en broertje en paultje :D

  • 03 Oktober 2007 - 19:24

    Petra,:

    Nou Lieverd, je bent al een heel eind op weg! Mocht je door onvoorziene omstandigheden iets nodig hebben, geld oid wees dan niet bang om te vragen!!!
    Geniet optimaal, en bewaar al je herinneringen.........
    xxx Van Petra en de rest van huize Huisbrink!!

  • 03 Oktober 2007 - 22:12

    Leonie:

    hey aniet!!

    Weet dat je er nu nog niet bent, maar tegen de tijd dat je dit leest wel. Hoe is t daar?? Wat is je eerste indruk van Australie?? Heel veel succes en plezier dit jaar en we houde je allemaal bij via deze site. Ik zit er zowieso al veel op dankzij nick. Naja doei!!

    xx

  • 03 Oktober 2007 - 23:31

    Nick :

    Hooaaaawdeyyy!!! Welkom in de reis-wereld ;) !!
    Hoop dat je een goede reis hebt gehad, zal wel erg lang hebben geduurd !! Ben benieuwd hoe je het gaat hebben en wil uiteraard foto's zien !! Hier in Ecuador gaat alles prima, veel Spaanse lessen en uiteraard onze stage !! Ik denk dat je wel weet wat mijn waarbenjij.nu is ;)..
    Nou heel veel succes, je zal het vast nog ff moeilijk krijgen soms maar hou gewoon het zicht erop dat je over een bepaalde periode weer terug naar NL gaat (doe ik ook namelijk, in januari ben ik alweer terug in Nederland)
    Nogmaals heel veel succes en plezier.
    Groeten uit Zuid-Amerika, Ecuador..

    Xxxx Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 121672

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: