Een GRAZY weekend in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Een GRAZY weekend in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Een GRAZY weekend in Las Vegas

Door: Aniet

Blijf op de hoogte en volg Anita

25 September 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Heee,

(sorry wel wat lang!) :S

Na Zion was het tijd voor Las Vegas. Toch een aardig stukje rijden, kwamen nog bijna in de benzine problemen, doordat we in Valley of Fire terecht kwamen. Allemaal goed gekomen. Voordat we Vegas binnen reden natuurlijk even de ‘Hoover Dam’ bekeken. Wat een constructie zeg.
Toen echt naar Vegas, we konden eigenlijk niet wachten! :) We zagen ons sprookjes kasteel al liggen, we sliepen in ‘Excalibur’. Een aardige wachtrij bij de auto’s want die werd voor je weggereden, als je dat wilde, Ibi reed en wilde hem zelf een plekje geven, ook wel makkelijker want dan heb en houd je alles bij de hand. Ook bij de incheck stond een flinke rij, maar ging vrij vlot. Hadden we mooi even de gelegenheid om rond te kijken. Groot casino en dat was het geloof ik, overal waar ik keek op de beneden vedieping was casino, gokkasten, roulettafels, pokertafels ed. met veel licht en geluid. Ongeloofelijk. :) Onze kamer was vrij basic moet ik zeggen maar zag er goed uit, ruim, schoon en een flatscreen tv. :p
Natuurlijk gelijk een rondje ‘Strip’ gelopen om Vegas goed op te snuiven. Ziet er allemaal op en top uit, groots en overdreven, alles lijkt op je af te komen, maar niet op een negatieve manier! Echt super gaaf maar weer moeilijk te omschrijven. Ik voel weer duidelijk een ‘dat moet je gezien hebben’ momentje, haha ;) De bekende zingende fonteinen bekeken van Bellagio, de Eifeltoren, NY en zelfs Venetcië was er.
John raakte we onderweg weer kwijt, dus Ibi en ik namen het er lekker van. Lekker genieten als meiden onder elkaar. We hadden besloten om nu alles lekker op ons af te laten komen en morgen eens flink te gaan stappen. Maar onderweg kwamen we een aantal soort van ‘proppers’ tegen en één vertelde dat Bruno Marsh oprtreed in de Bellagio. We werden een beetje overvallen en voelden ons niet gelijk in the mood om ons op de gastenlijst te schrijven, want dat staat er tegen over. Wel voor morgen geregeld en we gingen verder met ons rondje. Toen bekroop het gevoel van dit hadden we wel moeten doen, nog wat geshopt en gekeken of we de propper nog terug zagen. Helaas. Het klinkt erg stom maar door dit wordt het verhaal eigenlijk nog interessanter…
Terug bij het hotel hadden we duidelijk besloten om Bruno te zien. Maakten ons klaar voor de nacht en gingen op pad. In de Bellagio bij ‘The Bank’ stonden een paar flinke rijen. Wel en geen gastenlijst of wel en geen tickets… We vroegen wat we het beste konden doen en we werden naar een gigantische rij verwezen. Maar omdat de man waaraan we het vroegen vrij aan het begin stond, hebben we ons op deze manier in de rij weten te schuiven ipv uren te wachten, want de rij was echt onwijs lang. Langzaam kwamen we aan het eind en bij een vrouw terecht die je aankruiste op de gasenlijst, we knepen hem een beetje omdat we helemaal niet op die gastenlijst stonden, maar we hadden al een plan bedacht ;) We noemde onze namen of de naam van de propper die we gesproken hadden en wachtten vol spanningen af, ze krabbelde wat en we mochten zo doorlopen! Haha, ongeloofelijk! En zo stonden we zonder iets te betalen of wat dan ook in ‘The Belaggio’ in een gigantische nachtclub te wachten op Bruno. Vervolgens hadden de dames tot 0.00 uur gratis drank, dus we namen het er lekker van. En dan niet een simpel biertje, maar ook de mix drankjes zoals vodka waren inclusief. :)
Een paar uur later besloten we nog 1 drankje te doen (na 0.00 uur), en kwamen we erachter dat we voor 2 vodka cola $28,- konden neertellen. Voor mij nog steeds bizar waarom zulke prijzige drankjes gewoon gratis zijn geweest…
Maar goed, Ibi stond aan de bar te bestellen en opeens zei een dame (31 jaar) naast haar: ‘Ik betaal!’ Ibi stond raar te kijken en vroeg waarom… ‘omdat je zo leuke lach hebt’ (of zoiets) Maar goed ze stond erop en konden niets anders doen dan haar aanbod aanvaarden! Vervolgens ontmoetten we ook haar vriend en hadden een onwijs gezellige avond samen en veel gratis drank, want geld hadden ze wel. ;) Bruno kwam pas rond een uur of 2/ half 3 en was na 3 liedjes weer vertrokken. Ach ja het maakten ons allemaal niet meer uit, want we hadden de avond van ons leven!! :D:D Het rijke koppel ging naar huis en al snel kwamen er een paar Duitse mannetjes die ook wat aandacht wilde. Na een paar dansjes op de dansvloer taaide ook Ibi en ik af. Het was mooi geweest en moesten nog een stukje lopen voordat we in ons sprookjes bed konden duiken. What a night! :D

De volgende ochtend was het rond 11 uur dat we langzaam onwaakte uit onze coma, pff… Opzoek naar eten in ons hotel, kwamen we tercht op de tweede verdieping. Zooo groot, een food court, shops, zalen voor shows, trouwkapel en een onwijs grote zaal waar een ontbijt, lunch en dinner buffet was. Hier zijn we voor gegaan en konden eten wat we wilde, voor een bepaald bedrag, zoveel keus en erg lekker. De rest van de dag brak geweest. Op een gegeven moment besloten Ibi en ik een duik in het zwembad te nemen, maar zo goed als dat we op ons bedje lagen begon het te plensen van de lucht en werd het zwembad gesloten. Een rondje gelopen door het casino en een kijkje genomen bij ‘Luxor’ hotel dat met een doorgang is verbonden met ons hotel. Een hapje gegeten bij de Mac. En daarna was het alweer snel tijd om ons klaar te maken voor het nachtleven. We hebben gehoord dat Jennifer Lopez en The black eyed peas in town zijn. We hoopten weer wat proppers tegen te komen, maar omdat we overdag niet op de Strip zijn geweest hadden we weinig hoop. We hadden ook geen idee waar The black eyed P. optreden… Uiteindelijk belandden we bij een bar in France. Daarna viel ons oog of eigenlijk Ibi’s oog op een paar NLse dj… let’s check it out! Omdat we nu echt geen kans hadden om gratis binnen te komen moesten we betalen. Ah gister niets uitgegeven dus moet kunnen, maar dat we vervolgens de rij zagen zakte de moed in onze schoen. Dit zou nog wel even duren, we waren moe en hadden zere voeten omdat we al even rond liepen. We besloten om terug te gaan. We hadden weer een gezellige avond, maar vonden het toch wel jammer dat we geen optreden of in een andere nachtclub zijn geweest. Ach ja je kan niet altijd geluk hebben. ;)

Zondag was onze laatste dag, eerste weer ontbijt buffet gehaald om de dag goed te beginnen, heerlijk. Vandaag was het shop-dag. Ibi en ik gingen opweg naar Vegas Outlet shopping, en hebben ons hier de hele dag vermaakt. Ik kocht een nieuwe, goede zonnebril en nieuwe slippies, dus dat maakten het als een geslaagde dag.
De avond hebben we doorgebracht in ons Casino, want we kunnen Vegas natuurlijk niet verlaten zondere een gokje. ;) We speelde roulette en waagde ik een gokje achter de gokkasten. Hier had ik het meeste geluk mee, wist het lang vol te houden met $1,- en uiteindelijk heb ik wel $5,- gewonnen, Yeah! :) Haha.

Tot snel maar weeer! ;)
Xx

• 09 Oktober 2011 - 11:52

Mam:

Mooi voor elkaar wijfie!!!
    Houden zo..

• 10 Oktober 2011 - 19:04

Paula:

Dus ik kan je oude zonnebril in de auto weg gooien???? ;) ik neem aan dat ik al kapot was voordat je vertrok?? xxx

• 11 Oktober 2011 - 06:14

Aniet:

He zusie,
    Ja hoor, als je je er aan ergert dan kan dat! ;)
    Alles nog oké met mijn bakkie, mis hem wel een beetje...
    Over ruim 2 weken cross ik er weer in rond! :)
    Tot snel! Kom je me ophalen van Schiphol?
    X