Disney World Florida!! :D - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Disney World Florida!! :D - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Disney World Florida!! :D

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

29 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Hey harder werkers,

Zin om mee te gaan naar een dagje DISNEY WORLD! Zeker een aanrader! :D

Om 8.30 uur moesten we klaar staan bij de ticketbalie. Dus optijd op en weer heerlijk genoten van ons ontbijtje. Zoveel keus dat het elke ochtend weer een feestje is!
Het werd niet 8.30, maar 9.00 uur. Grrr, ben ik daarom zo vroeg opgestaan… Geen probleem had ik mooi de tijd om eens even wat vriendinnetjes te mailen.
Vervolgens werden we met nog 4 andere naar Disney gebracht en 2 Vietnames families die met een eigen auto achter ons aanreden.
Eenmaal binnen begon de race tegen de klok, 4 parken bezoeken in een dag de tijd… we werden afgedropt in Animal Kingdom. Er werd ons aangeraden om de Lion King Show mee te pakken en omdat die bijna begon zijn we daar gelijk heen gelopen. Daar maakte we ook gelijk kennis met Knabbel en Babbel, Minnie en Mickey en nog een aantal andere Disney figuren.
Vervolgens een rondje door het park en deden we een safari-tour alsof we echt door het Krugerpark reden en beklommen we de Mount Everest. Lachen! Daarna gingen we door naar Magic Kingdom, want ik wilde de parade om 15.00 uur zien en was er net geen tijd meer om een andere park binnen te hoppen. In het MK hebben we een rondje gevaren met Captain Jack Sparrow en hem vervolgens in het echt ontmoet op een van zijn shows. Toen terug gelopen en een mooi plekje gezocht voor de parade. Hier heb ik weer van genoten, zo leuk altijd!:)
In Fontierspark een ritje in de Big Thunder Mountain, gevaren om het stoomschip met wielrad. Helaas een te lange wachtrij voor de Space Mountain, dus besloten om door te gaan naar Epcot. Dit moest een park zijn met dingen over de toekomst… ik laat mij verrassen. In een paar attrakties gesprongen die meer voor kids waren, voor mij een beetje tijd verspilling. En verder bestond dit park uit landen (Germany, Italie, Marokko, UK, Frankrijk en China) leuk om even door heen te lopen, weer mooi opgezet, maar verder eigenlijk niets te doen, zover wij konden ontdekken. Snel door naar Hollywood studios. Gelijk door naar Hollywood House of Terror, ook een nieuwe attraktie in Parijs en de favorite van Alex, dus meepakken dacht ik. 30 min. wachten, en ik moet zeggen ik had er iets meer van verwacht. Misschien dat hij in Parijs beter is ;) Daarna was het eigenlijk alweer tijd om een plaatsje te gaan zoeken voor ‘Fantasmic’, een licht, muziek en vuurwerkshow. Aangezien er op de plattegrond staat 90min. van te voren verzamelen.:s Wij deden het met 20 min. van te voren en hadden gelukkig nog een plaatsje. Een prachtige show waar ik van genoten heb!! :D:D
Daarna wilde ik eigenlijk terug naar Magic Kingdom om daar nog een paar attrakties (space mountain) mee te pakken en om 22.00 uur de vuurwerkshow te zien. Maar omdat het zo druk was en zoveel mensen zich naar de uitgang begaven hebben we maar besloten om hier te blijven, omdat we het waarschijnlijk toch niet meer zouden halen… Boehoe! Nog een rondje met Star Wars en toen was het eigenlijk als tegen 22.00 uur. Nog even een paar shops ingelopen en toen een taxi terug gepakt.

Een leuke dag gehad, maar zal niemand aanraden om deze 4 parken in een te doen. Zonde, want je ziet veel maar toch eigenlijk niets omdat je gewoon te kort tijd hebt. Dus of flink sparen voor meerdere dagen of gewoon 1 dag 1 park, wat dan voor mij zeker Magic Kingdom is. ;)
Terug de laatste spullen verzameld zodat we morgen rustig naar Miami kunnen. :)

Mijn volgende bericht vanuit daar! Ik ben benieuwd! ;)

Groetjes vanuit Sunshine State Florida. XX

  • 02 September 2011 - 21:59

    Petra:

    Lieve hemel, wat een waanzinnig drukke dag zeg :o Enne......de zon schijnt hier inmiddels ook af en toe hé! Groetjes van mijn beeps vanaf de V'dammer kermis trouwens, ze vinden het sneutjes dat je daar niet bij kunt zijn ;)

  • 03 September 2011 - 07:24

    Marc Schroën:

    mooie verhalen weer!!! Dank je!

  • 03 September 2011 - 09:15

    Fanny:

    Hey aniet,
    Wat klinkt het toch allemaal groots zou als het amerika waarschijnlijk betaamd:) Maar toch wel genoten in het park als ik dat zo lees!!
    x

  • 03 September 2011 - 18:33

    Mam:

    Ben weer achter je aan het park in geweest.top
    om het ook te zien..

  • 04 September 2011 - 09:00

    Suus Australië:

    Hey Anita! Gaaf man, en wat een dag! Maar zo te lezen heb je er ondanks de drukte flink van genoten. Blijf genieten, ik blijf je volgen! Groetjes suus

  • 04 September 2011 - 09:58

    Anita:

    Hi Aniet,
    Je maakt weer waanzinnig leuke dingen mee, ik ben blij ervan mee te kunnen genieten.
    Wacht vol spanning je volgende verhaal af. Groetjes van Jaap.
    Lfs.
    Anita.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 121740

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: