Universal Studios, Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Universal Studios, Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Universal Studios, Orlando

Door: Aniet

Blijf op de hoogte en volg Anita

25 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Heeeyyyy,

Wat een leuke reacties allemaal,SUPER! :) Goed te horen dat alles goed is bij jullie en weer up to date zijn met mijn verhalen ;) Kev en Em veel succes met de verbouwing.
Jo: nee niks gemerkt van financiele uitbuiting, maar geloof me er wordt goud geld verdiend ;)

Around 5.55 am the plain tough off. We hadden een tussenstop in Charlotte, en landen rond 11.00 uur in ORLANDO. :D:D Hier heb ik lang naar uitgekeken, Florida!!
De bus bracht ons naar ons hotelachtige hostel ‘Ramada’ aan de ‘International drive’, hier alles wat je je maar kan bedenken voor vermaak. Ik noem het maar gewoon hotel, want daar lijkt het het meest op. ;) Ziet er allemaal toppie uit, zoals een hotel en hotelkamer hoort te zijn! Bij aankomst was de kamer nog niet schoon, een rondje gelopen, wat eten gekocht en info gescoort over de ‘Theme Parks’. Excited! :D
‘s Avonds aten we bij ‘Cici’s Pizza’, all what you can eat voor $ 5,99. Maar goed ook want alles wat we de afgelopen weken bespaart hebben gaan we hier 3 dubbel zo hard uitgeven! :s Het was een buffet met soep, pasta, pizza slices, salade bar en 3 soorten toetie en je kon zo vaak pakken al je wou. Great!! Dat was dan ook rollend naar huis… YAM!

De volgende ochtend optijd op. Een heerlijk onbijt stond er op ons te wachten en boekten vervolgens onze tickets voor ‘Universal Studios’. Konden hier makkelijk komen met de ‘I-ride trolley’(rijd heen en weer over International drive), en hoefde nog 20 min. te lopen voordat we de entrance bereikten. De ‘studios’ bestaat uit 2 parken, wij doen vandaag ‘Universal’s Islands of Adventure’.
Ziet er allemaal geweldig uit, wat een aankleding! Het is lastig om het over te brengen, maar geloof mij dit was het! Een aantal attracties die we deden zijn ‘Incredible hulk’ (achtbaan), een boottocht door Jurrasic Park, Spiderman (ritje als spiderman met beelden), een paar 3d shows, stuntshows, allemaal gaaf en leuk! Maar het aller allerleukste was de Harry Potter wereld! :D Ze hadden Zweinstein en de Wegisweg nagemaakt, geweldig mooi opgebouwd als of je door de echte sets liep. De achtbanen waren cool en de tour, in een karretje, door Zweinstein was ook gaaf. Prachtig Prachtig mooi. Hier hebben we wat gegeten in ‘The 3 broomsticks’ en dronken en ‘boterbiertje. :) Voelde me helemaal in sas en vond het erg jammer om deze wereld weer te moeten verlaten! Nog snel even de laatste attractie gepakt ‘Dudley Do-right’s Ripsaw Falls’, een wild waterbaan waar je behoorlijk nat in kon worden. Maakte allemaal niet meer uit want we gingen toch naar huis, ook deze attractie was weer een belevenis!! En een mooie afsluiting van de dag. Uitgeteld en met vol belevenissen gingen we voldaan naar huis.

Morgen op naar park 2 :)
Tot snel,
Xx


  • 29 Augustus 2011 - 05:44

    Mam:

    ik ga gauw verder lezen...

  • 29 Augustus 2011 - 08:19

    Con:

    Ha aniet, super leuk weer bijlezen zo. Echt heerlijk. n leuk om zo alles te lezen en je berichtje terug te zien. Huisje is super inmiddels nog wat klusjes maar prima. Zelfs nog weekje op vakantie geweest. Dat word veel bij te praten....
    Geniet verder en ik blijf je weer volgen.

  • 29 Augustus 2011 - 11:55

    Fanny:

    O dat had ik ook gewild door zweinstein heen!!!:)

  • 29 Augustus 2011 - 11:56

    Fanny:

    Smaakt dat boter biertje anders??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 121725

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: