Elk einde heeft weer een nieuw begin ;) - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Elk einde heeft weer een nieuw begin ;) - Reisverslag uit Oosthuizen, Nederland van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Elk einde heeft weer een nieuw begin ;)

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

05 April 2011 | Nederland, Oosthuizen

Lieve vrienden, familie en bekende,

Mijn laatste reisverslag van Australië eindigde ik met de titel "Every begining has an end"
Maar gelukkig heeft elk eind ook weer een nieuw begin. ;)

Ruim 3 jaar later ben ik druk met het plannen en organiseren van een 2e lange reis. Niet zolang als ik plande voor Australië, maar voor de meeste alweer lang genoeg. De komende zomer vertrek ik voor 3 maanden naar Amerika, en om precies te zijn de Verenigde Staten.:D
Dit keer ga ik ook niet alleen, maar met een vriend die ik ken van mijn reis door Australië. John uit Engeland, waar ik nog altijd leuk contact mee heb, samen het Octoberfest in München mee heb gevierd en die ik vorige zomer nog een dagje in Amsterdam trof.
Zo is het balletje ook een beetje gaan rollen. Nadat hij het 'spaans benauwd' kreeg van het idee om alleen naar NZ te vertrekken heeft hij mij een "Facebooky" gestuurd en gevraagd of ik mee wilde naar de USA.

Het antwoord was "JA" en we zijn nu zo een maand verder. Afgelopen weekend hebben we het Visum (toeristen visum voor 90 dagen) aangevraagd en een ticket geboekt!
Vandaar nu ook dat ik "waarbenjij" weer uit het stof gehaald heb en jullie op de hoogte stel ;)

Mijn vertrek datum is 29 juli. Ik vertrek eerst naar Manchester waar ik een nachje bij John verblijf in Yorkshire om vervolgens samen op 30 juli naar New York te vliegen. In 3 maanden tijd willen we zoveel mogelijk van de Verenigde Staten zien. Of het een auto of camper wordt weten we nog niet.

Maar ik houd jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen...

Groetjes,
Anita

• 05 April 2011 - 18:00

Sandra Van Kouwen :

Wow super anita, heel veel succes.

Groetjes Sandra

• 05 April 2011 - 18:46

Connie:

Hi Anita,
    Joh wat leuk zeg en leuk dat ik zo weer wat hoor. Over een kleine 2 mnd zit ik in mijn eigen huisje in Amsterdam.
    We moeten nodig bijpraten....
    Als je nog zin hebt om ctc te houden.
    lieve groet Connie
    nog steeds 06 41133663

• 05 April 2011 - 18:55

Bessel:

Ik wist het natuurlijk al,.....maar ik vind het ontzettend leuk dat je dit gaat doen.
    Het avontuur zit in je bloed.
    Jaren geleden wilde je ook al naar de vs, maar dat ging toen niet door.
    Ik kijk al uit naar je reisverslagen.

• 05 April 2011 - 19:17

Petura:

Ooooh, wat super beep!!
    Hopelijk hou je dit blog dan net zo goed bij als je down under avontuur :)

• 06 April 2011 - 11:38

Fanny:

hey aniet,

Heel veel plezier en ben benieuwd naar je verhalen!! Hoop je in de gaten te kunnen houden ook die laatste maand;)
    x

• 06 April 2011 - 19:18

Anita :

Helemaal te gek dat je dit gaat doen. We zullen je zeker gaan missen als kaasmeisje op de markten, maar dit is veeeeeel leuker. Zullen we nog wel proberen een gaatje te vinden om samen met Petra te gaan eten.

Groetjes, ook van Jaap

• 24 April 2011 - 08:08

Suus Australie:

Leuk, leuk, leuk! Ik meld me aan voor de mailinglist!

x x x

• 09 Juli 2011 - 20:07

Marc Schroën:

Hi Anita,

dank voor je 1e bericht én uitnodiging (ik ga je volgen).

Alvast een hele goede reis... en veel plezier!

Gr. Marc

• 10 Juli 2011 - 12:20

Henk Zinger:

Hoi Anita,
    Alvast heel veel plezier op je nieuwe vakantie reis en ga je verhalen volgen.
    Grtjs. Henk

• 11 Juli 2011 - 07:16

Kristiaan Timman :

Heel veel plezier Anita! en tot bij de vrijwilligersdag :-) !! We gaan je volgen

• 12 Juli 2011 - 18:04

Mam:

Het is nu echt aftellen!!
    Vandaag jarig!!
    en nog 8 dagen lees geven..
    dan..je rugtas weer vullen..

mam x