Road trip LA - LA, part 5 (10-10/ 15-10) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Road trip LA - LA, part 5 (10-10/ 15-10) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Road trip LA - LA, part 5 (10-10/ 15-10)

Door: Aniet

Blijf op de hoogte en volg Anita

15 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey How are you?

Ik ben ondertussen wel al thuis aangekomen, maar vind het toch wel leuk om mijn blog geheel af te sluiten. Hier dus nog een verhaal en hoop dan snel ook de laatste week te plaatsen.

Maandag heb ik mij klaargemaakt voor vertrek. John blijft bij Jenny. Om 16.00 uur heb ik met Gustavo op het vliegveld afgesproken, hij brengt dan zijn gehuurde auto terug en gaan samen met onze auto op pad. Lekker gechilld deze ochtend en naar Jurrasic Park gekeken. Jenny kwam optijd terug van werk dus konden we nog even afscheid nemen. Rond een uur of 3 sprong ik in de auto, wel gek om nu in mijn eentje in de auto te rijden en iemand te moeten ophalen op een vliegveld, ik hoop dat het goed komt… Ik was net opweg dat Gustavo mij belde om te vragen of het 7 uur konden worden. Was ik geheel niet blij mee, zat al de hele dag te wachten, het werd donker en het was druk op de weg. Baalde als een stekker. Ik dus weer terug naar Jenny, die waren zeer verbaasd. Toen met hen mee naar een Mexicaans restaurant, Jenny had met een paar vriendinnen afgesproken. Was erg lekker en gezellig.
Uiteindelijk Gus opgepikt op het vliegveld en is alles goed gekomen. Rond 20.00 uur (donker) kwamen we bij een prachtige plek, een hostel aan de kust met een vuurtoren en hij brandden. Zo gaaf! :) Er hing een super leuke sfeer in het hostel en het zag er goed uit. We hebben hier 3 nachten geslapen en hebben veel van de strandjes genoten in de omgeving. Oa. Halfmoon Bay en Fitzgerald Marine ‘one of the most unique coastal environments in California’. Zelf de zeeleeuwen liggen hier op het strand. Beautiful place!!
De volgende dag zijn we doorgereden naar ‘Pigeon Point’ een ander hostel met een vuurtoren, en deze plek was nog unieker, zo’n mooie omgeving. Natuurlijk weer naar het strand en weer genoten van de prachtige route langs de kust. De zon schijnt, dus aan de bruintint wordt no steeds gewerkt. In het hostel weer een paar leuke mensen leren kennen. Oa. Sonja uit Zwitserland, zei fietst langs de westkust, geweldig om haar ervaringen te horen.
Gustavo had een vlucht gepland maar die wilde hij cancelen om wat meer van deze prachtige kust te zien. Hij wilde dan wel met John en mij mee richting LA, een leuk plan en zo gezegt zo gedaan. Alleen John dacht er anders over, hij was moe van het reizen en besloot in SanFran. te blijven, en zal dan later een bus naar LA pakken. Mmmmhh, oke :s. Zaterdag nog wel even samen naar Alcatraz geweest. Een interessante tour waar ik er van genoten heb! :) Daarna afscheid genomen en ben ik samen met Gustavo richting Santa Cruz gereden.

Groetjes,
Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 121604

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: