South Beach, Miami beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu South Beach, Miami beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

South Beach, Miami beach

Door: Anita

02 September 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hey iedereen,

Hier mijn laatste 2 dagen in Miami beach.

Donderdag lagen we om 10.00 uur op het strand. Heerlijk rustig en de zon nog niet te warm. Lekker liggen zonnen, ondanks de bewolking, en in de zee gekoeteld. Echt vakantie! :D
Dit een uur/ 5 kwartier vol gehouden en terug naar het hostel, want wilde niet als een ‘lobster’ terug keren. Was precies genoeg, want gaat behoorlijk snel hier, en aangezien ik mijn korte broek en shirtje in mijn lijf heb staan is mijn lijfje nog niet veel gewend. ;)
Terug een douche gepakt en wat achter internet. Verder heb ik (john bleef in het hostel) nog een rondje door het Miami beach gelopen. Over de Espanola Way en Lincoln Road, hier weer de vele barretjes, restaurantje en winkeltjes. Gezellig! Terug, John sliep, heb ik ook een klein middagdutje gedaan (Siesta ;)) en ben ik vervolgens bij het zwembad gaan zitten met mijn boek en had een andere jongen wat muziek meegebracht. Lekker chillen!
Russische meisje kwam terug van de Miami tour, dus even bijgekletst. Na het eten kregen we in onze kamer ook gezelschap van een Frans meisje (Parijs) en zijn we samen een rondje gaan lopen over het strand en langs Lincoln road, was gezellig druk op de terrasjes. Terug een douche gepakt en zijn we rond 21.30 uur weer naar Lincoln road gelopen en hebben we een een Mojito’s en Cocktails besteld. Een leuke avond zo met z’n 4-ren. Eindelijk eens wat andere mensen leren kennen die ook wat langer blijven. :)

Vrijdag 2 sept.
Ik denk dat we om 9.15 al op het strand lagen vandaag. Dit keer met z’n vieren. Het is bewolkt, maar de tempratuur is prima. Lekker liggen bakken en in het water gepoedeld. Voor 12.00, zon was aardig doorgebroken, maakt we dat we weg kwamen bereft het lobster effect. ;)

De meiden wisten John mee te krijgen voor shoppen :s, en ik bleef heerlijk relaxed en lekker alleen bij het hostel. Even lekker wat tijd voor mijn zelf. :) Heb wat blog upgedates gedaan en weer bij het zwembad gelegen met mijn boek. Helaas begon het te regen. Deze week heb ik meer regen gezien dan de hele maand dat ik nu onderweg ben. Het zijn steeds maar kleine buitjes en de temperatuur blijft hetzelfde, maar toch. ;)
Zo is de tijd aardig omgevlogen eigenlijk. ‘s Avonds zijn we weer wat gaan drinken, aangezien het de laatste avond is voor John, mij en Nuncia(Frans). Eerst gekeken of we een het tentje konden vinden met een dakterras, dit bleek bij aankomst gesloten te zijn. Wel wat gedronken en uiteindelijk terug naar dezelfde plek als gister. Weer een heerlijke cocktail versnapert en nog wat in de shops geneusd trouwens. Was weer gezellig zo met de 2 meiden. :)

Morgen op naar Paradise!! :D:D De eerste die de goede lokatie raad breng ik een souvenier. ;)
Succes!

Liefs, Aniet

• 06 September 2011 - 05:45

Wat héérlijk relex....
    Denk Key West?? nog even.

• 06 September 2011 - 06:15

Paps:

Bahamas

• 07 September 2011 - 08:52

Fanny:

Hey aniet, Nu niet zeuren over het weer he!! Hier is het nog steed prut! Gelukkig de kermis goed door gekomen. Ben die hard 4 dgn gegaan, moet ik nu beetje bekopen met brak zijn:) en dan al voor de 2de dag aan het werk. Helaas geen vrije dagen meer voor ik stop met werken:(
    wel de wkden maar die zitten ook aardig vol. Nou veel plezier in Paradise. x

• 08 September 2011 - 15:16

fijn dat je zo geniet.
    bahama's liggen voor de hand,
    Maar jamaica zou top zijn.