Universal Studios, Orlando (deel 2) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Universal Studios, Orlando (deel 2) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Universal Studios, Orlando (deel 2)

Door: Aniet

26 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Ben ik al weer... :)

Vandaag was het 2de park aan de beurt ‘Universal Studios Florida’. Dit park is opgebouwd uit steden in de States, zoals NYC, San Francisco en Hollywood, zag er als echt uit. Was leuk om een klein voor proefje te hebben van SF en Hollywood. :)
In Hollywood belandden we direct een goochelshow en keken we naar een ‘horror make-up show. In SF kwam Jaws weer tot leven en at hij mij bijna op, een mooie boottocht. Maakte we bij ‘Disaster’ onze eigen film en we keken bij Beetlejuice’s Graveyard Revue’ naar de dansende classic Universal Monsters, zoals Dracula, Frankenstein en de weerwolf vergezeld door een paar danseressen. Erg erg leuk!
In NY maakte we ‘Twister’ mee. Aangezien we Irene (niet geheel vergelijkbaar…) missen hebben we toch een beetje een idee van hoe en wat. ;) En gingen we opzoek naar de Mummy of hij naar ons…(achtbaan). Verder naar Sherk 4-d gekeken, super leuk! Ohja en niet te vergeten op alien jacht met Will Smith in MIB, een ritje met de Simpsons en… Hollywood Rip Ride Rockit (achtbaan), ongeloofelijk die ging hard! Denk aan een gewone achtbaan, maar dan 3x zo hard, als het niet meer is. Pfff, dat was me het ritje wel… Het grappige was dat je je eigen muziek kon kiezen voor vertrek, een echte ‘Rock it’ ride. :)

Weer een mooie dag geweest, maar had het nu wel gehad met alle bumpie rides, tjeemig zeg. Had er hoofdpijn van…
Verder weer een mooi dag geweest! Maar mijn voorkeur gaat uit naar ‘Universal’s Islands of Adventure’, neeee niet om HP, maar gewoon meer te doen en meer te beleven. En meer afwisseling in attracties! Wat ik al zei had het nu echt wel gehad met de ‘wilde heen en weer geschut wordende’ attracties. Want dat waren ze bijna allemaal… :s

Had graag nog willen blijven in ‘City Walk’, dit gedeelte was voordat je de parken in ging met allemaal barretjes, restaurant en nachtclubs. Wat je ook in Disneyland Parijs hebt. Zag er onwijs gezellig uit en had hier graag nog wat gegeten en/of gedronken, maar John was weer eens te moe en ging naar huis. Geen disscussie mogelijk… grrrr! Baalde onwijs! :( Beetje jammer als afsluiting! Maar goed hier heb je gewoon mee te dealen als je met z’n tweeën reist….
En het leuke misschien is: dan moet ik het gewoon nog een keer over doen en vervolgens wel wreed gaan stappen! Dus wie zich geroepen voelt!? :)

Mijn volgende park wordt Disney World Flordia! Whoehoe:D:D

Enjoy your day!
Xx

• 29 Augustus 2011 - 05:50

Uit de grond van mij hart...Wat klinkt dit gaaaaf!!!!!

• 29 Augustus 2011 - 08:21

Con:

ga met je mee dat word sparen....
    krijg nog steeds te horen dat ik dynamisch ben... en dat als 50+ zer.
    hihi

• 29 Augustus 2011 - 08:24

Marc Schroën:

Hi Anita... dank weer voor de mooie en jaloers makende verhalen.

Veel plezier verder!

• 29 Augustus 2011 - 09:56

Suus:

Klinkt leuk en vermakelijk! Alles bigger and better, zoals alles in 'the american way' schijnt te zijn.
    Nou, bezoek van Irene schijnt niet zo gezellig te zijn dus wees er maar niet rouwig om dat ze aan jullie deurtje voorbij is gegaan.
    Kan je bij john niet ff een Redbull infuusje aanleggen als ie slaapt? Je hebt daar toch helemaal geen tijd om moet te zijn.. beetje jammer.
    X S&S

• 29 Augustus 2011 - 11:06

Alles weer in één keer doorgelezen,....GAAF wat je allemaal doetDie John mag ook wel eens iets doen wat jij leuk vindt, ook al is hij moe.

• 29 Augustus 2011 - 12:00

Fanny:

Nou wees idd blij dat irene aan jullie voorbij is gegaan!! Heb wel ff aan je gedacht van nou al even nix gehoord. Was zaterdag op de kermis in edam en vroeg het al aan derek:) of hij via je zusje nog wat had gehoord!
    Jammer dat john moe was:( xxx