Dag 1: Knoxville - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Dag 1: Knoxville - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Dag 1: Knoxville

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

16 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Knoxville

Hoi vriendjes en vriendinnetjes,

Hoest bij jullie allemaal? Hier alles nog goed, ben zo blij dat de komende dagen/ plaatsen geboekt zijn, geeft zoveel rust. En ik moet zeggen vandaag of morgen beginnende scholen hier alweer, het seizoen is over, dus dat betekent voor ons meer plek ;)

Nou deze trip wordt de Appalachian trail niets meer, maar wie weet een volgende uitdaging;)

Rustig aan opgestaan en ontbeten. Brian had ons aangeboden om mee te gaan naar de supermarkt, hij ging toch en lopen was wat ver met al die tassen. Een onwijs groot shopping place. Dus we hebben aardig ingeslagen voor de komende 5 dagen die we hier verblijven. Terug (13.30) geluncht en daarna naar het stadje gegaan om de boel eens even te verkennen. De visitors centrum ingelopen om te vragen of er een manier is om vanaf hier naar ‘Smokey Mountains’ te kunnen. Ja, met een taxi en dat kost ongeveer 75,- dollar voor one way… :s Geen bussen of trein of whatever. Shit…! Ze had wel veel andere leuke dingen die we kunnen doen in Knoxville, dus dat maakte het weer een beetje goed. En er rijden weer ‘Free trolley’s door het plaatsje en die dan ook gelijk maar verkend. Een klein ritje langs de Universiteit en terug zijn we bij ‘Sunsphere’ uitgestapt, een soort toren die boven de stad uitreist. We konden daar gratis naar binnen voor een mooi uitzicht vanaf het observatiedek. Daarna nog wat verder gelopen, kwamen langs een plaats waar ouders en kinderen door de fonteinen rende, een chocolate factorietje en even het ‘Art museum’ binnen gehopt. Nou dat viel onwijs tegen, er stond heel weinig en de tweede verdieping was afgesloten…:s
Terug richting het hostel gelopen via Market Square, allemaal restaurantjes om een gezellig plein.
Ondanks het een klein plaatsje is er onwijs veel te zien/doen. Er wordt veel georganiseerd, erg leuk. :)
Vandaag stond er aardappelen met broccoli op het menu, eindelijk eens wat anders dan pasta, rijst en brood.
‘s Avonds was het hoogtepunt van de dag. We hebben een vlucht naar Orlando, Florida geboekt en een hostel of eigenlijk een goedkoop hotel als ik de foto’s bekijk. Het hotelachtige hostel ligt onwijs dichtbij ‘Disney World, Sea World, Universal Studios énnnn het vliegveld! :D:D Kan het niet geloven en het heeft ons eigenlijk geen moeite gekost om het te vinden. Lucky us, deze keer. :D Ik kan niet wachten tot het zover is!!

Bye for now….Take care!!
Xx Aniet

• 18 Augustus 2011 - 06:45

Mam:

Wat een fantastis eind verhaal!!
    Maar eerst nog even Knoxville! x

• 18 Augustus 2011 - 07:51

Fanny:

Zo te lezen is een laptop toch wel erg handig om mee te hebben want zie iedere dag iets verschijnen;) x

• 18 Augustus 2011 - 08:24

Kelly:

HEy Anita,

Wat lekker dat je komende dagen vast staan en dan ook nog met super leuke dingen! Heel veel plezier ben benieuwd naar je volgende verhaal!

groetjes

• 18 Augustus 2011 - 17:42

Tante Riet :

Je verslag gelezen. Oom Herman heeft
    de fotos bekeken. Veel drukte hier
    De 25e verhuizen we.
    Geniet van alles. Hart.gr. ook van Oom Herman

• 19 Augustus 2011 - 07:42

Tante Bep En Oma :

heel erg leuk je verslag.
    Ik ga meer kijken . hier alles goed en Oma is bij mij aan het logeren en we gaan lekker genieten.
    doen jullie dat ook maar en geniet er van. heel veel groetjes Oma en Tante Bep

• 19 Augustus 2011 - 14:38

Jacqueline:

Hoi nichtje,
    Wauwww wat een verhalen allemaal, ik heb er ff de tijd voor genomen met een bakkie koffie. Ik kom zelf net terug uit Ethiopie.
    Maar wat heb je al veel gezien en gedaan, wat zo leuk is dat ik op veel dezelfde plekken heb gestaan, dus t allemaal zo herkenbaar is. Leuk hoor!!
    Keep up the good work en tot een volgende keer. 6 Sept ben ik in Washington maar daar kom je waarschijnlijk niet meer terug hé.
    Dikke X have fun dear!!!

• 20 Augustus 2011 - 15:00

Marcel:

doe je nog wel ff de groeten aan Jonny!!