Dag 3: NYC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu Dag 3: NYC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anita Ossebaar - WaarBenJij.nu

Dag 3: NYC

Door: Aniet

Blijf op de hoogte en volg Anita

02 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello everyone,

Another day in New York.
Vandaag namen we de subway naar Times Square, al 2 dagen in NY en nog geen moment op Time Square geweest, hoe dat kan… :s
Ach ja het is nooit te laat, maar goed natuurlijk gingen we weer eens op ipv. down, dus besloten we eerst maar naar ‘Pennsylvania station’ te gaan om onze tickets te printen voor Niagara Falls morgen :) Het duurde even, maar uiteindelijk gevonden en toen gelijk door gelopen naar Madison Square en The Empire State Building aangezien dit allemaal op dezelfde Avenue lag ;)
Daarna écht naar Time Square, via Broadway, dus eigenlijk nog leuker! Hier een tijdje rond gekeken en te veel foto’s genomen, zo indrukwekkend, kon er nog wel uren blijven staan. Zo veel mensen, taxi’s en reclame borden om naar te kijken. Op een of andere manier waren we zelf ook op een van de borden te zien, haha. Vervolgens een ijskoude cola gehaald in ‘Het Rock Café’, ben al in A’dam geweest en Albufeira, dus kon deze niet overslaan;). Super mooi opgezet trouwens, dus een rondje gelopen langs alles wat eraan de muur hing (kleding en spullen van bekende mensen en bands als Madonna, Jimi Hendrix, U2, Elvis, Prince, Gwenn Stefani, Bruce Springsteen, Frank Sinatra enz.) Was leuk.
Vervolgens in de wc mijn nieuwe ‘I love NY’ t-shirt aangetrokken voor een nog mooiere pose op Time Square :p
Daarna weer opzoek naar de ‘UGG-shop’, heb echt geen flauw idee waar die is en vraag me af of ik hem wel zal vinden. Ik denk dat er ook maar 1 of misschien 2 zijn in NY, dus goodluck. Ik heb een reclamebord zien hangen dus zou handig zijn als ik die weer zie, want daar staat op welke straat ;) En ja hoor wat een mazzel, we kwamen er langs dus wisten eindelijk waar we moesten zoeken. Dus Nicol, ik hoop dat ze goed zijn wat het heeft me bloed, zweet en tranen gekost haha:), maakte niet uit hoor, wilde het graag voor je doen! En toen ik ze eindelijk had was ik zo blij als een kind :D Ohja en moest nog even van John zeggen dat hij geen UGG meer kan horen, door al mijn gezeur van afgelopen 3 dagen, haha.
Daarna door Central Park nog wat eten gescoord bij Columbian Circle. Vervolgens nog even gechilld in Central Park en toen terug naar ons hostel. Mijn voetjes konden echt niet meer en volgens mij hebben we alle hot-spots wel zo’n beetje gezien.
Terug een douche en nu schrijven aan mijn blog ;) Straks nog wat boodschapjes doen voor onderweg naar Niagara en dan hoogst waarschijnlijk weer op tijd ons bedje in.

Bye for now!!
Groetjes en een knuf vanuit NY


  • 04 Augustus 2011 - 04:39

    Mam:

    Weer een een drukwekende dag dus!!

  • 04 Augustus 2011 - 07:41

    Marc Schroën:

    Wow Anita... en dank voor je mooie verhalen allemaal... (jaloers makend..).

    Ben blij dat je "UGG" gevonden hebt (UGG dat zeiden de indianen toch ook?).

    Succes (ook met je voeten..).

    Gr. Marc


  • 04 Augustus 2011 - 07:51

    Fanny:

    Hey aniet,
    Jeetje wat veel beleefd alweer en zo te lezen genoeg gezien:) Hopen dat je voetjes weer een beetje gaan wennen aan al dat geslenter!! Maar dat zal vast wel goed komen. Heel veel plezier xx

  • 04 Augustus 2011 - 11:47

    Ilona:

    Klinkt goed Aniet!!! Ik vond het al wat lang duren al je verhalen... ben blij dat je lekker aangekomen bent en het naar het zin hebt!!
    Geniet van alles wat er nog komen gaat!

    Xxx

  • 04 Augustus 2011 - 18:54

    Petra:

    Klinkt goed Aniet! Veel plezier morgen, en heb je niet al wat foto's voor ons :(

  • 04 Augustus 2011 - 19:21

    Henk Zinger:

    Hoi Anita, kan wel even langs komen om je blaren te verzorgen, heb de nodige ervaring met de Nijmeegse Vierdaagse, dus een ervaren blaren prikker. Heel veel plezier en blijf kijken naar al die mooie dingen

  • 07 Augustus 2011 - 11:42

    Marina:

    Hi Pepita,

    Nice pics!!! moet er toch ook echt een keer heen. En wat een verhalen..nu al een boekwerk, haha.
    Enjoy enjoy Xuz

  • 09 Augustus 2011 - 13:25

    Nicole Arts:

    Hoi Anita, wat ontzettend lief dat je dit voor ons hebt gedaan, leuke foto hahaha. En euh sorry John, maar wij zijn echt hartstikke blij...

    Veel plezier daar en we blijven je volgen hoor....

    Liefs van ons...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Afgestudeerd!, dus voor mij een keuze om er eens lekker tussen uit te gaan. Op 2 okt. vlieg ik vanaf Schiphol naar Heathrow. Vervolgens gaat mijn vlucht door naar Hong Kong. En als laatst, voor mijn heen reis, vlieg ik naar SYDNEY!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 121683

Voorgaande reizen:

28 Juli 2023 - 19 Augustus 2023

Rondreis Costa Rica

23 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

7. Rondreis Zuid- Afrika

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

6. Rondreis Sri Lanka en de Malediven

15 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

5. Australië.... Here I come again!!! :D:D:D

18 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

4. Transsiberië Express

04 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

3. Kenia, Tanzania en Zanzibar.

29 Juli 2011 - 28 Oktober 2011

2. "The USA"

02 Oktober 2007 - 02 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: